Toon posts:

[Windows Live Messenger] Contact toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds vandaag of mss iets eerder een vaag probleem. Als mensen mij toevoegen, krijg ik geen melding, zodat ik ze niet kan toevoegen in me lijst. Heb zelf ook even snel een ander adres aangemaakt en mezelf toegevoegd, maar ook dat lukt niet. Heb Messenger al verwijderd en weer opnieuw toegevoegd.

Specificaties:
Windows Live Messenger Build 8.0.0812.00
Windows XP NL SP2

Iemand een idee waar dit aan kan liggen??

Verwijderd

Bij mij zit WLM ook te kloten met contactpersonen. Ik heb nu iemand toegevoegd, maar WLM zegt dat als ik met hem praat, hij niet in mijn lijst staat :? Maar hij staat er weldegelijk in, maar hij staat offline..

Echt heel raar :S

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-07 15:07

BHQ

Well that's strange.. Vanmiddag wat gemeur met iemand die de status niet van offline naar online kon pleuren.

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
Ik heb precies het zelfde probleem als jullie.

Ook als ik op de contact klaartjes, visite kaartjes druk zie ik geen link meer naar een space.
(Heb zelf nog geen space misschien is dat het probleem ?)

En wat ik heel erg gek vind is dat ik allemaal aangepaste namen zie.

Ooit had ik in me adressen boek van outlook 2003 (.pst bestand) iedereen die ik in MSN had toegevoed en bij nickname dus korte namen gebruikt.

Na de install van deze versie zie ik dus DIE nicknamen!
Niet de aangepaste van de persoon zelf.

Wat doe ik? Ik herinstalleer heel windows ZONDER Office. Ik heb zelfs de backup van outlook.pst gewoon 2390476234 genoemt om er 100% zeker van te zijn hij daar de namen niet vandaan haalt.

Ik had iedereen uit de lijst gehaald. dus na de aanmelding was die ook leeg. Oke je ziet wel de mail adressen staan bij geaccepteerde afzenders maar absoluut GEEN namen. Alleen mail adressen.

Dan importeer ik de opgeslagen email lijst opnieuw. En na 3 seconde dacht ik YES!! ik zei nu HUN namen. Dus HUN aangepaste schermnamen.

Maar wat denk je? Na een seconde of 10 gaan alle namen WEEEEEEER op die ik eerst had.

Waar haalt Microsoft die namen nu vandaan? Hotmail waren ze ook al weg :S
Of is het zo als je ze eenmaal z...

Pffffffffff wat een gedoe please help me.

Ow 7.5 heb dit probleem dus niet. Dan zie ik wel de namen. Ik geloof zelfs dat ik dan ook de space zie van iedereen. Maar in ieder geval WEL hun schermnamen.

Het probleem van de TS heb ik ook. Of ik nu de security op standaard zet of gewoon dat iedereen me kan accepteren.

Dit is niet zo leuk nee. Maar mocht iemand al weten wat MSN aan het doen is met onze contacten dan graag.. ik denk dat microsoft ergens mee bezig is? Alleen die namen is me een raadsel.

Dit moet dus op de server van MSN staan :S al haal je al je adressen weg in de hoop ik de schermnamen van mijn contacten weer zie. Z
Zoals gek genoeg wel goed gaat in MSN 7.5

Verwijderd

Ik heb nu met Miranda IM aangemeld, en daar stonden een paar contacten te knipperen. (oa de contacten waarmee ik niet kon praten)
En ik kon daar op Authorize klikken. Ben benieuwd of dat werkt!

Verwijderd

Hmmmh, het is heel wazig.
In Miranda IM kan ik wel met de (pas toegevoegde) mensen chatten. Ga ik naar WLM, staat het contact offline. Ik kan dan wel "offline" chatten met hem, en ik zie ook zijn naam. Maar ik krijg een waarschuwing dat hij niet in mijn contactlijst staat. Je kunt dan klikken, dat hij in je contactlijst komt. Maar dat heeft niet echt veel zin.

Ik vind dit echt irritant :(

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-07 11:23

DaRoot

Some say...

Same here..
Ik heb het geprobeerd met aMSN onder Ubuntu linux.. Daar zie ik de mensen waar ik troubles mee heb, wel gewoon online...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-07 13:10
ik heb dus precies hetzelfde probleem, iemand die een oplossing hiervoor weet?
/subtiele kick

Icons are overrated

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 20:30
Was gisteren ook al een topic over: Hahn in "Windows Live Messenger - deel 2"

The devil is in the details.

Verwijderd

Ook ik had hetzelfde probleem met WLM... Volg de link in de quote ... op die site (1 bericht naar boven scrollen) en daar zat voor mij de oplossing....

Heb nadien nog geen nieuwe contactpersonen bijgevoegd. Dus of het probleem nu helemaal opgelost is weet ik niet.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 20:30
Contactpersonen die je had toegevoegd toen je dat probleem nog wel had zijn nu wel toegevoegd, dus je moet het wel gelijk merken.

The devil is in the details.

• ase-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2023
ik heb dus exact hetzelfde probleem, al eerder een topic over gepost hier.

You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.

• ase-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2023
warempel, problem solved mbv bovenstaande link! :D thx!

You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.

Verwijderd

Hahn schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:28:
Contactpersonen die je had toegevoegd toen je dat probleem nog wel had zijn nu wel toegevoegd, dus je moet het wel gelijk merken.
Nog geen idee. zoals ik al zei nog niemand toegevoegd. Maar wellicht helpt dan ook de link :)
ik ga het meemaken in de toekomst.
Pagina: 1