Ik heb precies het zelfde probleem als jullie.
Ook als ik op de contact klaartjes, visite kaartjes druk zie ik geen link meer naar een space.
(Heb zelf nog geen space misschien is dat het probleem ?)
En wat ik heel erg gek vind is dat ik allemaal aangepaste namen zie.
Ooit had ik in me adressen boek van outlook 2003 (.pst bestand) iedereen die ik in MSN had toegevoed en bij nickname dus korte namen gebruikt.
Na de install van deze versie zie ik dus DIE nicknamen!
Niet de aangepaste van de persoon zelf.
Wat doe ik? Ik herinstalleer heel windows ZONDER Office. Ik heb zelfs de backup van outlook.pst gewoon 2390476234 genoemt om er 100% zeker van te zijn hij daar de namen niet vandaan haalt.
Ik had iedereen uit de lijst gehaald. dus na de aanmelding was die ook leeg. Oke je ziet wel de mail adressen staan bij geaccepteerde afzenders maar absoluut GEEN namen. Alleen mail adressen.
Dan importeer ik de opgeslagen email lijst opnieuw. En na 3 seconde dacht ik YES!! ik zei nu HUN namen. Dus HUN aangepaste schermnamen.
Maar wat denk je? Na een seconde of 10 gaan alle namen WEEEEEEER op die ik eerst had.
Waar haalt Microsoft die namen nu vandaan? Hotmail waren ze ook al weg

Of is het zo als je ze eenmaal z...
Pffffffffff wat een gedoe please help me.
Ow 7.5 heb dit probleem dus niet. Dan zie ik wel de namen. Ik geloof zelfs dat ik dan ook de space zie van iedereen. Maar in ieder geval WEL hun schermnamen.
Het probleem van de TS heb ik ook. Of ik nu de security op standaard zet of gewoon dat iedereen me kan accepteren.
Dit is niet zo leuk nee. Maar mocht iemand al weten wat MSN aan het doen is met onze contacten dan graag.. ik denk dat microsoft ergens mee bezig is? Alleen die namen is me een raadsel.
Dit moet dus op de server van MSN staan

al haal je al je adressen weg in de hoop ik de schermnamen van mijn contacten weer zie. Z
Zoals gek genoeg wel goed gaat in MSN 7.5