I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
Lijkt me een gevalletje van poortmapping en het instellen van je remote van je router op een andere poort 
Lees Het Grote Poortmappingsverhaal eens door, wordt je vast wijzer van
Lees Het Grote Poortmappingsverhaal eens door, wordt je vast wijzer van
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
punt is
hij staat op poort 80 ingesteld
en ik heb een portforward naar port 80 op mn router staan naar mn pc....
als hij rechtstreeks op mn modem zit werkt hij ook niet, en mn modem heeft totaal geen instelmogelijkheden.
hij staat op poort 80 ingesteld
en ik heb een portforward naar port 80 op mn router staan naar mn pc....
als hij rechtstreeks op mn modem zit werkt hij ook niet, en mn modem heeft totaal geen instelmogelijkheden.
[ Voor 37% gewijzigd door Mopperman op 15-10-2006 17:41 ]
Verwijderd
Je router draait toevallig geen webserver op port 80 ?
Blokkeerd je provider geen inkomende range poorten, telenet in belgië blokkeerd zo alle poorten <1024 inkomend...
Blokkeerd je provider geen inkomende range poorten, telenet in belgië blokkeerd zo alle poorten <1024 inkomend...
heb nagevraagd wat casea blokte, zeidne dat alle poorten open staan.
router heeft web-mangement die ik kan instellen op gewenste poort, staat nu niet aan.
maar router lijkt het ij niet te zitten, want direct aan modme ook problemen...
router heeft web-mangement die ik kan instellen op gewenste poort, staat nu niet aan.
maar router lijkt het ij niet te zitten, want direct aan modme ook problemen...
Lijkt toch een poort fowarding probleempje te zijn.
Stel RemotelyAnywhere eens in op een andere poort, dan weet je zeker dat poort 80 het probleem niet kan zijn.
Remotelyanywhere is makkelijk configureerbaar in dit geval.
Denk er ook om dat je de poort opent op je (Windows) Firewall als je die hebt draaien.
Tevens in Remotelyanywhere nakijken of die per abuis niet staat ingesteld om alleen connecties van het eigen subnet te accepteren. (overigens staat dit default nooit zo ingesteld)
Stel RemotelyAnywhere eens in op een andere poort, dan weet je zeker dat poort 80 het probleem niet kan zijn.
Remotelyanywhere is makkelijk configureerbaar in dit geval.
Denk er ook om dat je de poort opent op je (Windows) Firewall als je die hebt draaien.
Tevens in Remotelyanywhere nakijken of die per abuis niet staat ingesteld om alleen connecties van het eigen subnet te accepteren. (overigens staat dit default nooit zo ingesteld)
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Pagina: 1