Toon posts:

Naait mij een laptop aan!

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goede ochtend/middag/avond/nacht mede beeldbuis danwel flatscreen kinderen!

Deze jongen gaat lam in de kroeg zitten ofwel studeren en moet daarvoor natuurlijk een schootboek hebben om muziek te luisteren. Ik dacht wel even binnen een uurtje 1tje te kunnen uitzoeken. Nou niet dus. Ram ddr 1, 2, 3 gigabyte met of zonder ultrabrite screen maar dan met tv uitgang en 5400 toeren zonder megapixel camera T2300 (nieuwe terminator?). Ja dussss. Blijkt dus dat laptops iets heel anders zijn dan pc's. In ieder geval. dit is mijn kennis/wensen
-Ik heb een budget van 1000 euro
-15 of 15.4 scherm
-1gb aan ram, ddr 1234 weet ik dus niet
-HD van minimaal 80, heb 40 gib aan muziek nu en wil ook nog films gaan downloaden
-processor heeft mijn moeder meer verstand van, en die kan de € knop niet vinden.
-Hoe staan jullie tegenover een laptop kopen op internet?
-ik zit 2,5 uur in de trein, kan ik zolang een film kijken? of gewoon werken?
-Ik heb van die 5.1 geluidsdingen, kan ik die op mijn laptop aansluiten?

wat dacht u van desie?
http://www.alternate.nl/h...?artno=pn4t31&baseId=1650

Alle commentaar ies welkom, mooie kakverhalen ook.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tsja, als je d'r zelf om vraagt: lees Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? eens door.
- Lappie kopen op internet: doe wat je eigen gevoel ingeeft, ik zou d'r geen problemen mee hebben
- 2,5 uur in de trein: kwestie van een goede of 2e accu :)
- 5.1: vast wel, de vraag is alleen of je dan ook 5.1 geluid hebt :P

Kortom: bij deze (een beetje) een kakverhaal, en ik zou die link die ik gaf eens bekijken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Die je zelf gekozen hebt is wel redelijk voor wat je ermee wilt. Toshiba is volgens mij ook wel een redelijk merk. Bij alternate heb ik wel eens wat besteld en ik heb het gewoon goed binnengekregen, dus ik zou bij Alternate best wel weer willen bestellen. Zou er dus ook wel een laptop willen bestellen.

Je 5.1 setje kun je zowieso wel op je laptop aansluiten, alleen ligt eraan hoe. Je hebt dan waarschijnlijk niet echt 5.1 geluid + dat je waarschijnlijk wat verloop stekkertjes of een versterker nodig hebt.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Je kan heel gemakkelijk al je opties invullen op de website www.centralpoint.nl
Vervolgens krijg je alle modellen van verschillende merken te zien die voldoen aan jouw eigenschappen.

Zoek daar eens en laat vervolgens eens zien wat jou wel ok lijkt...

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-02 08:18
je zou ook eens op laptops4u kunnen kijken.

Verwijderd

Bent u wel helemaal helder? :P

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 00:03
ben je dat zelf wel :S

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:43

Theo

moederbord

De TS kan beter niet gaan vor de laptop die hij zelf voorstelt. Deze heeft namelijk maar een accuduur van maximaal 2 uur. Als hij dus in de trein de laptop wilt gebruiken moet de trein 25 minuten sneller rijden of de laptop kan 25 minuten in de trein niet gebruikt worden...

Nu met WP, PV, EV en PC

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11-2025

dusty

Celebrate Life!

Topic Starter: Welkom op GOT, lees even de FAQ door en ook de volgende topic: Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Dan zal je zelf ook wel begrijpen dat dit topic hier niet thuishoort.

[ Voor 54% gewijzigd door dusty op 15-10-2006 19:58 ]

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.