Goede ochtend/middag/avond/nacht mede beeldbuis danwel flatscreen kinderen!
Deze jongen gaat lam in de kroeg zitten ofwel studeren en moet daarvoor natuurlijk een schootboek hebben om muziek te luisteren. Ik dacht wel even binnen een uurtje 1tje te kunnen uitzoeken. Nou niet dus. Ram ddr 1, 2, 3 gigabyte met of zonder ultrabrite screen maar dan met tv uitgang en 5400 toeren zonder megapixel camera T2300 (nieuwe terminator?). Ja dussss. Blijkt dus dat laptops iets heel anders zijn dan pc's. In ieder geval. dit is mijn kennis/wensen
-Ik heb een budget van 1000 euro
-15 of 15.4 scherm
-1gb aan ram, ddr 1234 weet ik dus niet
-HD van minimaal 80, heb 40 gib aan muziek nu en wil ook nog films gaan downloaden
-processor heeft mijn moeder meer verstand van, en die kan de € knop niet vinden.
-Hoe staan jullie tegenover een laptop kopen op internet?
-ik zit 2,5 uur in de trein, kan ik zolang een film kijken? of gewoon werken?
-Ik heb van die 5.1 geluidsdingen, kan ik die op mijn laptop aansluiten?
wat dacht u van desie?
http://www.alternate.nl/h...?artno=pn4t31&baseId=1650
Alle commentaar ies welkom, mooie kakverhalen ook.
Deze jongen gaat lam in de kroeg zitten ofwel studeren en moet daarvoor natuurlijk een schootboek hebben om muziek te luisteren. Ik dacht wel even binnen een uurtje 1tje te kunnen uitzoeken. Nou niet dus. Ram ddr 1, 2, 3 gigabyte met of zonder ultrabrite screen maar dan met tv uitgang en 5400 toeren zonder megapixel camera T2300 (nieuwe terminator?). Ja dussss. Blijkt dus dat laptops iets heel anders zijn dan pc's. In ieder geval. dit is mijn kennis/wensen
-Ik heb een budget van 1000 euro
-15 of 15.4 scherm
-1gb aan ram, ddr 1234 weet ik dus niet
-HD van minimaal 80, heb 40 gib aan muziek nu en wil ook nog films gaan downloaden
-processor heeft mijn moeder meer verstand van, en die kan de € knop niet vinden.
-Hoe staan jullie tegenover een laptop kopen op internet?
-ik zit 2,5 uur in de trein, kan ik zolang een film kijken? of gewoon werken?
-Ik heb van die 5.1 geluidsdingen, kan ik die op mijn laptop aansluiten?
wat dacht u van desie?
http://www.alternate.nl/h...?artno=pn4t31&baseId=1650
Alle commentaar ies welkom, mooie kakverhalen ook.