Toon posts:

[Probleem]Alcatel Speedtouch 546

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren heb ik een nieuwe fatsoenlijke modem, Een Alcatel Speedtouch 546v6 ipv een kapotte Alcatel Speedtouch 330 USB. De mooie nieuwe modem heeft allemaal gadgets aan boord waaronder inbraakbeveiliging (niet firewall). Maar ik wil CoH spelen via Hamachi, en dat blokkeert ie! De inbraakbeveiliging is de enige service die aanstaat omdat ik heb niet uitkrijg.
Weet iemand hoe je die inbraakbeveiliging uit krijgt?

Verwijderd

Topicstarter
Aha, ik heb nu een static ip adres, alleen 1 probleem. Ik heb een speedtouch 546v6 en op www.portmap.com staat alleen de 546 erbij. Die heeft een duidelijk andere GUI, ook kan ik in de manual niks vinden.
Oke, de hamachi poort staat open, ik had niet gegoogled op "portforwarding".

//nog een edit.
CoH wil het nog steeds niet doen. Iedere keer als ik een game join via hamachi lan, dan laad ik en alles, maar als ik de map zie dan drop ik. Met de vorige modem werkte alles wel. :'(. Als ik host doet ie het wel.

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 22:42 ]

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:39

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

pak op portmap.com maar de ST716v5 voor de juiste webinterface. Dat is verder dezelfde interface, alleen heeft de 716 ook nog wireless erin :P

Verwijderd

Topicstarter
Ja had ik al gevonden, maar nu weet ik niet zeker of het aan de modem ligt. Als ik host werkt alles, als ik join dan drop ik zodra ik de map zie :(