Hallo,
Ik wil eerdaags mijn huidige systeem naar beneden verhuizen en een geheel nieuw systeem aanschaffen voor op zolder.
Nu zit ik revieuws te lezen,prijzen te vergelijken en alles wat erbij komt kijken maar ik moet toegeven dat het mij allemaal weinig meer zegt.
Ik heb geen idee welk produkt nu het beste presteert of matcht met elkaar.
Hopenlijk dat jullie mij verder kunnen helpen.
Ik ben een gamer dus het moet een echte gamerpc worden.
Nu gaat mijn voorkeur uit naar Ati en Athlon maar dit is geen must.
Prestatie vind ik belangrijker dan een merk.
Ik denk dat 2 gig geheugen wel raadzaam is en kwa HD denk ik 2 schijven van 200 gig elk.
Als budget heb ik nog geen echte grens getrokken maar ik hoop ergens rond de 1100,-uit te komen.
Mijn idee was om alle componenten los te kopen bij 1 of meerdere winkels en hiermee een systeem in elkaar te flansen.
Zouden jullie wat ideeën kunnen geven wat mogenlijk is?
Ik wil eerdaags mijn huidige systeem naar beneden verhuizen en een geheel nieuw systeem aanschaffen voor op zolder.
Nu zit ik revieuws te lezen,prijzen te vergelijken en alles wat erbij komt kijken maar ik moet toegeven dat het mij allemaal weinig meer zegt.
Ik heb geen idee welk produkt nu het beste presteert of matcht met elkaar.
Hopenlijk dat jullie mij verder kunnen helpen.
Ik ben een gamer dus het moet een echte gamerpc worden.
Nu gaat mijn voorkeur uit naar Ati en Athlon maar dit is geen must.
Prestatie vind ik belangrijker dan een merk.
Ik denk dat 2 gig geheugen wel raadzaam is en kwa HD denk ik 2 schijven van 200 gig elk.
Als budget heb ik nog geen echte grens getrokken maar ik hoop ergens rond de 1100,-uit te komen.
Mijn idee was om alle componenten los te kopen bij 1 of meerdere winkels en hiermee een systeem in elkaar te flansen.
Zouden jullie wat ideeën kunnen geven wat mogenlijk is?