Toon posts:

nieuwe behuizing, wat raden jullie aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

ik ga binnenkort een nieuwe PC aanschaffen en ben nog niet helemaal uit de keuze voor de behuizing. Ik wil graag en mid-kast. Mijn eisen zijn nogal omvangrijk: hij moet stil zijn, goede koeling geven en van binnen zoveel mogelijk stofvrij blijven. De kast moet voldoende ruimte bieden, ik wil er een core 2 in (en die moederboarden zijn niet al te klein geloof ik) en een flinke grafische kaart. Wat raden jullie aan (uit eigen ervaring).

Alvast bedankt,
groet Michiel.

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:01

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Antec kast, P180. Ziet er mooi uit en zeer stil!!! Echt een aanrader

http://www.xbmcfreak.nl/

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Alle kasten zijn stil. Ze maken alleen geluid als je ze toevallig uit je jatten laat donderen, maar dat is sowieso af te raden.
Verder is het zo dat veel kasten tegenwoordig al stoffilters e.d. hebben. Kijk eens naar een CM Centurion bijvoorbeeld, behoorlijk populaire kast en er gaat behoorlijk veel in (zelfs mijn dual SoA bord paste (ok, had slechts 1mm speling, maar het ging :P).

Verder is het natuurlijk behoorlijk persoonlijk wat voor kast jij mooi vind.

[ Voor 9% gewijzigd door TERW_DAN op 15-10-2006 15:12 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat raden jullie aan (uit eigen ervaring).
Om te beginnen zelf op zoek te gaan. GoT is een en al ervaringen en in dit subforum alleen zijn er wekelijks tientallen topics over kasten. Lees die even - en pak er ook even wat reviews bij. Zo kun je prima zelf een mening vormen zonder een topic te hoeven starten. Hou je concrete, specifieke vragen over die je niet met eigen inzet kunt beantwoorden, dan mag je daar wel een topic voor openen mits je je aan de GoT Huisregels houdt mbt eigen inzet en informatie in de topicstart.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.