Pleks Setup *full hostname*

Pagina: 1
Acties:

• Jackkeayn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-02 11:41
Ik heb een probleempje

Ik heb net een VPS via webstekker.
in ik wil inloggen met het pleks control allen dan moet je een full hostname invullen
als ik dat doe (hostname heb ik opgezocht via remote desktop en dan via command prompt en dan hostname) dan zecht hij dat het fout is.

weet iemand van jullie wat ik precies in moet vullen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

en met [google=plesk full hostname] kwam je er niet uit?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Jackkeayn
mmmz heb lopen zoeken op intrnet allen niet op deze manier zal ff kijken of ik er nu uitkom

• Jackkeayn
nee ik kom er nog niet uit:S

hij draait trouwens op een windows 2003 server geen unix

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je al geprobeerd om de naam in te vullen waarmee je de bak momenteel bereikt? Dus username.webstekker.nl ofzo?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Jackkeayn
ik gebruik het nu allen via ip heb er nog geen domain bij https://xxx.xx.xxx.xxx:8443/

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Volgens mij worden de gegevens van Plesk in een database gezet. Kun je in mysql dat terugvinden? Want daar zou de hostname dan ook horen te staan. Aangezien het een VPS is zal je waarschijnlijk dit in je eigen omgeving terug moeten vinden.

En anders webstekker vragen... neem aan dat die eea voor je hebben geconfigureerd :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bastien op 15-10-2006 16:01 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Jackkeayn schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:51:
ik gebruik het nu allen via ip heb er nog geen domain bij https://xxx.xx.xxx.xxx:8443/
...dus werkt een full hostname ook niet want die is er immers nog niet?

Zomaar een gokje hoor..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Jackkeayn
BackSlash32 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 16:10:
[...]

...dus werkt een full hostname ook niet want die is er immers nog niet?

Zomaar een gokje hoor..
ik heb wel een hostname van webstekker staat in me Virtuozzo control allen werkt niet :S
Pagina: 1