ik heb paar dagen geleden een nieuwe moederbord gekregen namelijk een asus pw5 dh deluxe nu heb ik alles werkend behalve het internet. de Netwerkadapter is een Marvell Yukon 88E8053. ik heb de bijgeleverde drivers geprobeert nieuwe van de asus site en 2 oudere versies maar alles 4 geven beperkte verbindings problemen. de internet kabel werkt 100 procent want heb hem op het moment in de pc zitten waar ik dit bericht mee schrijf.
ik heb ip en alles op automatisch staan maar als ik dit handmatig instel heb ik het zelfde probleem.
ik heb ook geprobeert te pingen maar dan geeft die een ip aan met 169 wat ik weet wat een fout is.
als iemand verdere vragen heeft na bijvoorbeeld hardconfiguratie ofzo beantwoord ik dit zo snel mogelijk alvast heel erg bedankt voor de hulp.
ik heb ip en alles op automatisch staan maar als ik dit handmatig instel heb ik het zelfde probleem.
ik heb ook geprobeert te pingen maar dan geeft die een ip aan met 169 wat ik weet wat een fout is.
als iemand verdere vragen heeft na bijvoorbeeld hardconfiguratie ofzo beantwoord ik dit zo snel mogelijk alvast heel erg bedankt voor de hulp.