Toon posts:

Gezocht, zijpanelen voor een big tower

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He, ik weet het vaag.
Maar ik heb de mijne niet verneukt,

sterker nog hij is cool, maar ik zoek dus zij panelen om wat andere dingen mee te doen, wat afwisseling, heeft iemand er nog 1, of weet iemand waar ik ze kan kopen, dump iets ofzo.

volgens mij zijn het allemaal standaard afmetingen maar toch: 39x60 (ongeveer)

He alvast bedankt voor het reageren

Verwijderd

Topicstarter
helemaal niemand :'(

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Uhm volgens mij zijn die panelen allemaal verschillend hoor.

Maar waarom maak je er zelf niet een paar van plexiglas of een gewone ijzeren plaat? :)

Alle proemn in n drek

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-08 16:53
Plexiglas rulez :)
be creative..

serieus, die dingen worden niet los verkocht, dus dat wordt een nieuwe kast kopen, of zelf zijpanelen maken.. (bijvoorbeeld van plexiglas en dan een mooi neonlampje erin)

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Triplex, of Multi (MDF ?) kan je makkelijk mee werken, plus heb je meteen een malletje.

Verwijderd

Ik dacht altijd dat de kast zoveel mogelijk van metaal moet zijn, zodat alle straling in cq buiten de computer wordt gehouden.

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Valt wel mee hoor, meeste compu's draaien helemaal stabiel met kast open, dus plexiglas zal weinig kwaad kunnen.

ieeeepppppp :P

Verwijderd

Wat ik voor idee had is voor jou misschien wel nuttig. Je neemt een plaat plexiglas, en zaagt die o pde juiste maat. Dan maak je aan de boven en onderkant (daar zit toch de bevestiging) een bevestigings-systeem. Bijvoorbeeld een stuk plaatstaal eromheen vouwen en daar van die haakje uit buigen of iets anders wat in je kast past. Je moet goed kijken hoe je huidige zijpaneel precies vast zit en of dit gaat werken. Dan heb je een zeer gaaf raam, en het kost je geen zijpaneel.
:9~ >:) ;) 8-) :9~ >:) ;) 8-) :9~ >:) ;) 8-) :9~ >:) ;) 8-)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.wahoocomputers.com/images/vapor_2.jpg

Misschien zoals dit? lol

Verwijderd

Kast erop?Plexiglas?
Gewoon MB los op de grond, voeding ernaast, hardeschijfjes op de grond, en kabeltjes trekken maar.

Verwijderd

en een paar "gewone" ventilators neerzetten.

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:56

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Op woensdag 31 januari 2001 13:26 schreef newby het volgende:
Wat ik voor idee had is voor jou misschien wel nuttig. Je neemt een plaat plexiglas, en zaagt die o pde juiste maat. Dan maak je aan de boven en onderkant (daar zit toch de bevestiging) een bevestigings-systeem. Bijvoorbeeld een stuk plaatstaal eromheen vouwen en daar van die haakje uit buigen of iets anders wat in je kast past. Je moet goed kijken hoe je huidige zijpaneel precies vast zit en of dit gaat werken. Dan heb je een zeer gaaf raam, en het kost je geen zijpaneel.
Waar kun je plexiglas krijgen voor een fatsoenlijke prijs?

Cogito Ergo Credo

Verwijderd

Ik zou gewoon naar de doe-het-zelf boer om de hoek gaan, dus karwei, formido, praxis, gamma, enz...
edit: misschien ook nog wel bij een glazen-gozer (die ramen klussen)
Pagina: 1