Okay...ik was dus van plan een geheel nieuwe pc te kopen maar de prijs he...
maar kunnnen jullie vertellen wat ik het beste kan doen ? upgraden of nieuwe kopen met paar oude onderdelen erin ?
ik heb nu:
Celeron300
BX-440B pentium II AGP ATX moederbord
64 mb 100 mhz (kan ik niet naar 133 doen toch want daar moet je moederplank toch geschikt voor zijn ? )
Stealth 3 S540 (koopje destijds)
21 inch monitor (vooral voor films en internet vanuit mijn bed, is wel oud)
15 inch monitor (standaard gebruik)
4*4*16 cdwriter
10*40 DVD/CDROM
40 giga maxtor (niet echt lekker snel)
8,5 giga seagate
Soundblaster (flutkaart)+kutboxjes
Ik dacht persoonlijk in ieder geval aan een nieuwe geluidskaart en surround system van Labtec LCS-2514 (ik lees idd CID em I love my DVD)
En ik wil nog een extra viedeokaart want nu moet ik steeds de monitor snoertjes omwisselen (niet echt een probleem maar toch)en het lijkt me ook wel leuk om bv flight simulator met 2 verschillende views te spelen)
Is 64 mb intern geheugen erbij btw Echt zo'n stuk sneller ?
en dus is mijn vraag; upgraden of nieuwe kopen, ik speel af en toe wel spelletjes en wil dan ook wel de nieuwste kunnen spelen..
budget voor een evt upgrade liever niet meer dan 500/1000,-
maar kunnnen jullie vertellen wat ik het beste kan doen ? upgraden of nieuwe kopen met paar oude onderdelen erin ?
ik heb nu:
Celeron300
BX-440B pentium II AGP ATX moederbord
64 mb 100 mhz (kan ik niet naar 133 doen toch want daar moet je moederplank toch geschikt voor zijn ? )
Stealth 3 S540 (koopje destijds)
21 inch monitor (vooral voor films en internet vanuit mijn bed, is wel oud)
15 inch monitor (standaard gebruik)
4*4*16 cdwriter
10*40 DVD/CDROM
40 giga maxtor (niet echt lekker snel)
8,5 giga seagate
Soundblaster (flutkaart)+kutboxjes
Ik dacht persoonlijk in ieder geval aan een nieuwe geluidskaart en surround system van Labtec LCS-2514 (ik lees idd CID em I love my DVD)
En ik wil nog een extra viedeokaart want nu moet ik steeds de monitor snoertjes omwisselen (niet echt een probleem maar toch)en het lijkt me ook wel leuk om bv flight simulator met 2 verschillende views te spelen)
Is 64 mb intern geheugen erbij btw Echt zo'n stuk sneller ?
en dus is mijn vraag; upgraden of nieuwe kopen, ik speel af en toe wel spelletjes en wil dan ook wel de nieuwste kunnen spelen..
budget voor een evt upgrade liever niet meer dan 500/1000,-
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS