Toon posts:

kvm switch in samenwerking met 2 monitors en notebook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eerst en vooral hoop ik dat ik het juiste topic heb gekozen. zoniet mijn excuses.

momenteel heb ik een notebook en een tower die via een kvm swich beiden aangesloten zijn op men monitor (+ toetsenbord & muis).

nu ga ik binnekort men tower upgraden en ga ik voor een dual screen opstelling. is het dan nog mogelijk om via een kvm switch men notebook ook op die twee monitors aan te sluiten? en hoe gaat dat dan in zijn werk?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Aangezien je notebook waarschijnlijk maar één VGA aansluiting heeft heb je dan denk ik alleen de mogelijkheid over om één monitor permanent aan je PC te hangen, en de andere via de KVM switch schakelbaar te maken tussen PC en notebook :?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-07 15:55

HKS-Skyline

Vroooom ?

jep, of een vga splitter op je notebook en een 2e kvm switch er naast, maar dat is enigsinds nutteloos, ook is er van matrox een apparaatje dat heet dual screen to go oid, daarmee kan je 2 schermen op je laptop aansluiten en dan ook op die 2 schermen verschillend beeld krijgen.
word alleen wel een dure grap dan...