Toon posts:

TFT scherm problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben een 17 inch tft scherm, deed het opzich uitstekend, maar nu dat we em een jaartje hebben, schakelt ie zich vanzelf uit, en na ca een kwartiertje kan ik em weer aandoen en em weer even gebruiken, ook dan gaat ie vanzelf weer uit, heb het idee dat ie op de één of andere manier te warm word.

Wie heeft een tip voor me hoe dit op te lossen, in de users manuel vind ik er niets over.

In ieder geval alvast bedankt !!!

Verwijderd

waarschijnlijk staat er een paar condensatoren bol in het voedingscircuit van je monitor.

openmaken en kijken (mits je geen garantie meer hebt)

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:29

SeatRider

Hips don't lie

Iemand noemt GoT het grote 'blame de voeding' forum, maar die bolle condensatoren kunnen er ook wat van ...

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Maar dat houdt niet in dat niemand dan 'bolle condensatoren' mag noemen als die passen bij het probleem...

Probeer eens een fan te richten op je monitor. Dan hou je hem misschien wat koeler en dan kun je kijken of het eventueel iets langer werkt. Voelt hij warm aan?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 13:10 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mijn glazen bol zegt....

Niets :o

Verder is Overige Hardware geen dumpbak - als je vragen hebt over Videoplanken of Beeldkanonnen, kijk dan in het gelijknamige subforum. Sowieso is het waar dan ook op GoT de bedoeling dat je voldoende zelf uitzoekt en uitprobeert voor je een topic start en dat je volledige info (dus exacte specs en informatie wat je zelf allemaal gezocht en geprobeerd hebt) geeft. Zie voor meer tips: GoT Huisregels

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.