Toon posts:

Gaat een 6600 GT 128MB nog een jaar mee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Gaat een AOpen GeForce 6600GT 128MB DDR3 128b nog een jaar mee? Dus kan ik nieuwe spellen di e uitkomen (battlefield 2142,splinter cell:DA, etc) nog spelen? En kan het ook spellen aan die over bijv 6 maanden uitkomen? De spellen hoeven maar op 1024x768 (800x600 mag ook als het echt moet) resolutie te draaien en zonodig ook alles op low.

alvast bedankt

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:09

Dentheman

Zie signature

jahoor dat ga je redden, alhoewel 't ook afhankelijk is van je processor en andere onderdelen

Zie ondertitel

Verwijderd

Topicstarter
Dentheman schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 11:20:
jahoor dat ga je redden, alhoewel 't ook afhankelijk is van je processor en andere onderdelen
Je hebt helemaal gelijk,mijn verdere specs:
AMD Athlon XP ,2000 MHz 2400+
704 MB DDR SDRAM (moet ook geupgrade worden denk ik,toch?)

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
draait wel hoor.
ik heb hem in mijn systeem hangen en de demo van bf 2142 draait goed(800*600 alles op low medium).
fear draait ook goed hier.
het enige probleem wordt denk ik dx 10, daarom ga ik binnekort ook een nieuwe kopen.

Verwijderd

Waarom wil je een kaart met DirectX 10 kopen zodra er 1 beschikbaar is? Kinderziektes/te hoge prijs/weinig tot geen spellen die er gebruik van maken om maar wat te noemen? Maar ja dat is mijn mening.

Jaartje ga je denk ik nog wel redden, alhoewel het misschien krap gaat worden als je naar de cpu en vooral het geheugen kijkt. Met je huidige specs zou ik over een klein jaartje een nieuw moederbord/cpu en minimaal 2x1GB geheugen kopen, iig dit systeem niet meer uitbreiden/upgraden.

Verwijderd

Videokaart gaat het niet aan liggen, CPU zal het probleem worden. Ik heb onlangs mijn kapotte XP 2400+ mobo geupgrade naar een 64 3200+ en de videokaart (9700 PRO) hetzelfde gehouden. Dan merk je dat CPU eerder een probleem wordt dan videokaart, tenminste wel wanneer je nog van het oude XP-platform komt. Snelle videokaarten zijn vooral belangrijk voor eyecandy, FSAA, AF, noem alles maar op.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 16:11 ]

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:09

Dentheman

Zie signature

Ter vergelijking: ik heb een amd athlon 2200(@2000 mhz), 1 gig ram, en een Gforce Ti 4200 gamers edition (128mb) en kan alles op medium draaien, wel niet met zulke hoge fps als top of the bill systemen maar heb niets te klagen met m'n inmiddels 4 jaar oude systeem :p

Zie ondertitel

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Je kan in de loop der tijd ook nog goedkoop een 2de 6600GT kopen (mits je PCIe hebt) om zo nog een kleine 30 a 40% boost te geven :)

Instagram / YouTube

Pagina: 1