Turn it off and on again.
Zal weinig effect hebben denk ik want:
a) Wellicht dat je je core hoger kan klokken maar dat maakt helemaal niets uit want het geheugen is de bottleneck.
b) Het geheugen wordt sowieso al niet echt warm, heatsinkjes helpt dus ook daar weinig (kijk maar naar de Hercules Prophet II met die heatsinks, is zeker niet beter te overklokken, eerder slechter). Of je je mem goed kan overklokken ligt gewoon aan de kwaliteit van het geheugen, niet aan het feit dat de reepjes goed gekoeld zijn.
a) Wellicht dat je je core hoger kan klokken maar dat maakt helemaal niets uit want het geheugen is de bottleneck.
b) Het geheugen wordt sowieso al niet echt warm, heatsinkjes helpt dus ook daar weinig (kijk maar naar de Hercules Prophet II met die heatsinks, is zeker niet beter te overklokken, eerder slechter). Of je je mem goed kan overklokken ligt gewoon aan de kwaliteit van het geheugen, niet aan het feit dat de reepjes goed gekoeld zijn.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
blue orb heb ik, ziet er alleen stoer uit en je core is wat koeler.
heatsinkjes heb ik ook, mem + 10 nu
ik heb er ook 486 koelers op geplakt, maar dat maakte nix meer uit
heatsinkjes heb ik ook, mem + 10 nu
ik heb er ook 486 koelers op geplakt, maar dat maakte nix meer uit
Verwijderd
Niet te duur doen met Blue ORB's en meer van die rommel. Gewoon naar de electro shop op de hoek en daar aluminium heatsinks halen voor nog geen piek per stuk. En een minifan voor op de core.
Bespaar je weer 20,- en verzendkosten. Tevens is aluminium beter als dat ijzerwerk wat men vaak gebruikt.
Effect zal inderdaad minimaal om eerder genoemde redenen. Maar ziet er wel tof uit!
Bespaar je weer 20,- en verzendkosten. Tevens is aluminium beter als dat ijzerwerk wat men vaak gebruikt.
Effect zal inderdaad minimaal om eerder genoemde redenen. Maar ziet er wel tof uit!
Zet die aluminium dingen dan wel goed vast, want als ze van je kaart af flikkeren dan heb je heel gezellig kortsluiting op de kaart die onder je videokaart zit
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
ik heb gister kleine heatsinks op mijn 3d prophet se gedaan en kan nu 10 mhz hoger
ook nog nieuwe heatsink op de chip, vandaag de fan van een orb erop en nog 2 fans voor op het geheugen
ook nog nieuwe heatsink op de chip, vandaag de fan van een orb erop en nog 2 fans voor op het geheugen
Verwijderd
Beste zet je ze vast met warmtegelijdende lijm gebruiken. Te kooop bij o.a. Conrad. 5gram 25,- Daar kun je dan ook meteen de aluminium heatsinks bestellen.Op woensdag 31 januari 2001 11:44 schreef Exirion het volgende:Zet die aluminium dingen dan wel goed vast....
Goedkoop kan ook met van de warmtegeleidende dubbelzeidig plakband spul. Maar dat is lang niet zo goed.
Verwijderd
en na hoeveel seconden loopt hij vast?
hoeveel witte blokjes heb je als je bij windows op start->afsluiten klikt?
p.s. volgens mij heet dat overkill: celeron 533 met een 64mb gts
hoeveel witte blokjes heb je als je bij windows op start->afsluiten klikt?
p.s. volgens mij heet dat overkill: celeron 533 met een 64mb gts
Verwijderd
net mijn orb fan erop gezet 
mijn 3d prophet loopt op 120/190 ipv 110/143
ik ga denk ik een paar fotos ervan maken
er zit een grote heatsink o de chip, daarop de orb fan. op de ram zitten kleine aluminium heatsinks en daarboven heb ik de standaard geforce fan geplaatst(achterkant kaart) het draadje was te kort dus heb ik het door een gaatje van de pcb gedaan
maakt wel een herrie trouwens
maar jah 47 mhz overclocken is niet nix
mijn 3d prophet loopt op 120/190 ipv 110/143
ik ga denk ik een paar fotos ervan maken
er zit een grote heatsink o de chip, daarop de orb fan. op de ram zitten kleine aluminium heatsinks en daarboven heb ik de standaard geforce fan geplaatst(achterkant kaart) het draadje was te kort dus heb ik het door een gaatje van de pcb gedaan
maakt wel een herrie trouwens
Pagina: 1