Toon posts:

Acer Aspire E300

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit schreef ik gisteren:
Probeer ik vandaag mijn Ipod nano op mijn Acer Aspire E300 aan de praat te krijgen, lukt het niet omdat (volgens mij) de USB devices niet goed geïnstalleerd zijn. Ik heb de originele installatie staan en heb vier "onbekende" apparaten en vier generic 2.0 readers (CF, MS, SD en SM/xD USB device). Die laatste vier zoekt WindowsXP ook nieuwe stuurprogramma's voor.
Zodra ik de iPod aansluit, gaat Windows op zoek naar een stuurprogramma. Terwijl iTunes dit zou moeten afhandelen. Op een notebook werkt het wel op de goede manier via iTunes, het probleem zit in de USB.
Bij de E300 kreeg ik geen installatie cd's of drivers, die moet ik zelf zoeken. Hoe krijg ik de boel aan de praat??

Vandaag voeg ik daar op verzoek van een moderator het volgende aan toe:
in het hardware-overzicht staan vier onbekende apparaten. Windows vind deze hardware waarvoor software geïnstalleerd moet worden: Generic 2.0 Reader-CF USB Device, Generic 2.0 Reader-MSUSB Device, Generic 2.0 Reader-SD USB Device en Generic 2.0 Reader-SM/xD USB Device.
Dat is wat ik kan constateren. Drivers van de Acer site gedownload, geen resultaat. Systeem werkt verder. Als ik nu nog niet genoeg informatie geef, laat dan ook even weten wat ik extra moet vertellen en waar en hoe ik dat kan vinden.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Helaas zijn dit nog steeds geen specs. Specs zijn de namen van de chips zelf die aangestuurd moeten worden. Bovendien is nog steeds de vraag wat dit met Processors, Moederborden of Geheugen te maken heeft.

Zie ook:
GoT Huisregels
en
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.