[PHPMyAdmin] laadt niet

Pagina: 1
Acties:

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-02 16:04

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen nu een webserver draaien. Dit zijn de specs:

Windows 2003 server
Abyss Webserver X1 laatste versie
MYSQL Server 5.0
PHP laatste versie
PHPMyAdmin laatste versie

De tutorials die ik heb gevolgd voor het installeren van PHP, etc, etc kun je hier vinden

Nu is het probleem, dat als ik nu PHPMyAdmin wil gebruiken, dat dan de pagina heel erg traag laad, waardoor het dus misschien wel 10 minuten duurt (zo ongeveer of langer, heb het niet helemaal getest, na 5 minuten was de pagina pas voor de helft geladen, en had ik alleen nog maar een witte pagina voor me. De eerste keer inloggen op PHPMyAdmin gaat goed vanaf localhost. Ik heb het met verschillende browsers/computers geprobeerd. Maar bij alle browsers/pc's duurde het even lang, terwijl het dus gewoon via het netwerk ging. De website zelf draait overigens goed, en laad snel (ook van buitenaf).

Ik heb zelf nog gezocht naar een vervanger, en ik kwam hier op uit. Ik heb ook PHPMyAdmin herhaaldelijk opnieuw geïnstalleerd, en ook een keer MYSQL opnieuw gedaan. Maar niets hielp.

Mijn vraag is dus: Hoe kan ik er voor zorgen dat PHPMyAdmin gewoon toegankelijk is, zonder dat je zolang moet wachten? Want dit is niet normaal neem ik aan.

[ Voor 4% gewijzigd door GiantLeap op 15-10-2006 00:01 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kijk eens in je event log, misschien zijn er disk errors ofzo.

Nu ben ik niet bekent met Abyss Webserver, maar daar moet toch ook ergens een log inzitten?

Check dat eens voor errors van PHP.

En check mysql log ook maar eens

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• GiantLeap

GiantLeap

Topicstarter
Nee, helaas. Daar was niks te vinden. Alleen dan een access error omdat er een bestand in gebruik was. Maar verder niks.

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• GiantLeap

GiantLeap

Topicstarter
Misschien is het trouwens nog handig om er ook nog even bij de melden dat de server ook meteen vastloopt als ik probeer om naar PHPMyAdmin te gaan via de browser. Zou het iets te maken kunnen hebben met tijdelijke mappen die te vol zitten?

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+