Mijn GSM is vastgelopen!

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18
Ik heb de laatste tijd wat problemen met mijn Nokia3210. Als ik hem aanzet (of na een tijd je aangestaan te hebben) krijg ik de melding dat ik mijn SIM er in moet doen, probleem is echter dat ie er al in zit. Daar blijft het niet bij, de telefoon reageert soms traag en is zelfs een keer vast gelopen (toen moest ik de batterij er uit en weer in doen)..
Moet ik nu terug gaan? Hij zit nog in de garantie.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:06
Lijkt mij wel.
Garantie heb je nog dus moet je het doen!

Verwijderd

Hmmz... vastgelopen gsms... dat ken ik :(

Ik had zo'n ouwe motorola eerst, en die liep de hele tijd vast als je een smsie an't intoetsen was :( ZWAAR IRRITANT!!!

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Heb ik ook gehad, gewoon even contactjes van SIM-kaart schoonmaken, ook die van de SIM-kaart connector in je telefoon.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Opnieuw flashen die handel. Soms doet dat wonderen.

Maar je moet wel weten waar je meebezig bent!

-SPKY

• Tim
Flashen??
Was dat?

Verwijderd

Maak eerst die contactjes schoon, zoek ergens naar waterstofperoxide, spiritus of alcohol, anders doet glassex of musscle (minder) maar toch wonderen

Verwijderd

Ik heb een sony cmd-c5 :) dat ding loopt alleen erg vaak vast :( zo'n 4x per week ofzo.. en bovendien zitten er nog allemaal andere bugs in....

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik heb een ericsson A1018s die ik een paar keer (een keer van 2 meter hoogte op betontegels) heb laten stuiteren. Nou doet ie soms gek, wordt het display helemaal zwart, of kan ik ineens mozaiken op mijn telefoontje (allemaal patronen in beeld). Hij bevriest ook wel eens. Hoewel dit allemaal de laatste maand niet meer is voorgekomen.

• Tony Vroon
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

TB > Dat doen chips meestal als ze 'n knal hebben gehad.
Ik heb 'n revalidatieprogramma ontwikkeld voor GSM, computerspelletjes met LCD's enzovoort, het is echt simpel.
Als 'ie gevallen is, batterij eruit, tien minuten wachten, batterij erin, LCD licht op, vaak gewoon alles, gelijk batterij weer los, weer tien minuten wachten, batterij erin en 't werkt weer :).
Waarom 't nu precies zo goed werkt ben ik nog aan 't uitzoeken, maar 't heeft eigenlijk nog nooit gefaald, behalve als het apparaat echt duidelijk in meerdere delen op de grond lag of er scheuren in de LCD zaten.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 17:51

4POX

Everybody is wired

En toch is de Z80 processor 1 van de stabielste processor die er zijn... Want daar zijn de meeste GSM op gebaseert..

Een moderne Z80 processor

AKA Rinkel weblog

• Tim
Juist ja.. Heb hem schoongemaakt mji hij doet het nog steeds niet echt goed.. Ik breng hem wel terug..

Kan iemand me nog vertellen wat Flashen is?

• jeroen|IA
  • Laatst online: 26-05-2025
Collins Cobuild English Dictionary:

"A man who is flashing deliberately exposes his penis to people in public, usually because he has a form of mental illness"

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
jeroen -> :P LOL hehe

Flashen is het opnieuw inzetten van de software in je gsm. Maar als je hem nog wilt ruilen zou ik dit maar niet doen.

Je bent er natuurlijk ook een datakabel voor nodig

Verwijderd

hehehehehe :) jeroen sjeez hoe kom je daaraan ?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
zoiets had de GSM van me pa ook wel es, toen had ie heel lang in de hete auto in de zon gelegen.. de taal stond opeens in het engels en even later gaf ie ook iets aan dat de sim corrupt was ofzo.. ik heb toen ook even de batterij en simm eruit gehaald en weer terug gedaan en hij werkte weer..
Pagina: 1