Iemand voegte me gister toe aan hen WLM account. Alleen ik kreeg geen melding van dat bla je toevoegd heeft of je dit wil accepteren.
Na een tijdje heb ik dat andere persoon toegevoegd alleen... Nu krijg ik te zien dat bla niet in je lijst staat klik hier om haar toetevoegen. Als ik daar op klik staat die persoon er in alleen er blijft staat dat die persoon niet in je lijst staat. Ook kan ik van die gene het wlm plaatje zien en laat staan dat ik ze online zie komen.
Ik heb me hierna aangemeld op Windows Messenger en direct kreeg ik van dat bla je toe heeft gevoegd en wil je dit accepteren
.
Ik heb WLM al op nieuw geinstalleerd, maar dat mocht niet baten.
Dat windows messenger is maar zo saai
Met MSN 7.5 ook geen problemen. Blijkbaar is dit alleen met WLM
Na een tijdje heb ik dat andere persoon toegevoegd alleen... Nu krijg ik te zien dat bla niet in je lijst staat klik hier om haar toetevoegen. Als ik daar op klik staat die persoon er in alleen er blijft staat dat die persoon niet in je lijst staat. Ook kan ik van die gene het wlm plaatje zien en laat staan dat ik ze online zie komen.
Ik heb me hierna aangemeld op Windows Messenger en direct kreeg ik van dat bla je toe heeft gevoegd en wil je dit accepteren
Ik heb WLM al op nieuw geinstalleerd, maar dat mocht niet baten.
Dat windows messenger is maar zo saai
Met MSN 7.5 ook geen problemen. Blijkbaar is dit alleen met WLM
[ Voor 4% gewijzigd door rhodium op 14-10-2006 20:03 ]