Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

De Nokia N80 heeft een functie om de naam van de persoon die u belt te zeggen (als hij in de telefoonboek staat).
Ik vroeg mij af of er ook voor WM5 zo een applicatie bestaat die dit kan doen?

Iemand enige ervaring hiermee?
Op internet vind ik (voorlopig) niets nuttig.

Alvast bedankt.

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:56
Cyberon Voice Command (standaard op oa Vario I), eerst voicetag opnemen en voortaan knop indrukken en praten, daarna wordt nummer gebeld
Microsoft Voice Command, herkent zelf de namen uit je contacts ( als je ze met een zwaar Amerikaans accent uitspreekt), geen voice tags (dus geheugen) nodig.

Met beide kun je ook apps openen, sluiten, etc.

Verwijderd

koksie schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:34:
Cyberon Voice Command (standaard op oa Vario I), eerst voicetag opnemen en voortaan knop indrukken en praten, daarna wordt nummer gebeld
Microsoft Voice Command, herkent zelf de namen uit je contacts ( als je ze met een zwaar Amerikaans accent uitspreekt), geen voice tags (dus geheugen) nodig.

Met beide kun je ook apps openen, sluiten, etc.
Dat bedoelt ie niet, hij wil de functie waarbij de telefoon de naam van de persoon die JOU belt uitspreekt. Dat is een functie die op alle nieuwe Symbian foons van Nokia zit. Zelfde geintje werkt ook met smsjes, je kan de smsjes laten voorlezen, en met je kan een gesproken menu gebruiken.
Handig voor gebruik met een headset.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 18:40 ]

• koksie
Aha, bedoelt ie dat! Als ik zijn post lees kun je die inderdaad op twee manieren uitleggen en aangezien ik zelf geen Nokia ervaring heb..., ha ha.

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11 16:51
gewoon een ringtone voor ieder opnemen waarin je zijn of haar naam roept

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de antwoorden, maar ik wil gewoon weten of hiervoor een programma bestaat, en indien ja, dewelke?

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-11 20:51
Microsoft Voice Command heeft ook een fuctie om de naam om te roepen wanneer iemand belt (wel uiteraard in het Amerikaans).

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar ik denk niet dat Win voice commands compatibel is met WM5.
Of wel?

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

WM2003 programma's werken als het goed is ook gewoon onder WM5 hoor. Ik zou zeggen; probeer het eens

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• koksie
MS Voice Command werkt op WM5.
Pagina: 1