Hey,
Ik weet niet of ik precies in het goede forum ben, anders hoor ik het wel...
Ik heb laatst een Compal laptop binnen gekregen en wil daar nu een uitgebreide (goede) review over schrijven, aangezien weinig reviews te vinden zijn over deze laptop. Maar nu is er geen categorie of geen manier om deze review / survey toe te voegen in de productsurvey omdat er geen categorie bestaat over Compal laptops.
Waar kan ik nu mij review plaatsen? Of kan één van jullie een categorie aanmaken waar ik 'm in kan zetten?
Alvast bedankt.
Ik weet niet of ik precies in het goede forum ben, anders hoor ik het wel...
Ik heb laatst een Compal laptop binnen gekregen en wil daar nu een uitgebreide (goede) review over schrijven, aangezien weinig reviews te vinden zijn over deze laptop. Maar nu is er geen categorie of geen manier om deze review / survey toe te voegen in de productsurvey omdat er geen categorie bestaat over Compal laptops.
Waar kan ik nu mij review plaatsen? Of kan één van jullie een categorie aanmaken waar ik 'm in kan zetten?
Alvast bedankt.
-knopje in de PriceWatch toe laten voegen aan de database. Let daarbij wel op dat je je houdt aan de naamgeving die wij gebruiken in voor de laptopcategorie. Als die dan is toegevoegd aan de database, dan is het mogelijk om een survey toe te voegen.