Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nieuwe categorie Productsurvey

Pagina: 1
Acties:

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Hey,

Ik weet niet of ik precies in het goede forum ben, anders hoor ik het wel...

Ik heb laatst een Compal laptop binnen gekregen en wil daar nu een uitgebreide (goede) review over schrijven, aangezien weinig reviews te vinden zijn over deze laptop. Maar nu is er geen categorie of geen manier om deze review / survey toe te voegen in de productsurvey omdat er geen categorie bestaat over Compal laptops.

Waar kan ik nu mij review plaatsen? Of kan één van jullie een categorie aanmaken waar ik 'm in kan zetten?

Alvast bedankt.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > BZ

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat je geen Productsurvey kunt schrijven van een Compal-laptop zal komen doordat er in de PriceWatch geen vermelding te vinden is van dat merk. De database van de Productsurvey maakt gebruik van de database van de PriceWatch, als er dus iemand een survey wilt plaatsen van een product dat niet in de PriceWatch staat, dan is dat ook niet mogelijk.

Als je de gegevens van je laptop zou kunnen vinden op de site van Compal dan kan je die laptop van jou via het Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/pw/buttons/edit.gif-knopje in de PriceWatch toe laten voegen aan de database. Let daarbij wel op dat je je houdt aan de naamgeving die wij gebruiken in voor de laptopcategorie. Als die dan is toegevoegd aan de database, dan is het mogelijk om een survey toe te voegen.

• radem205
De laptop wordt overal genoemd onder de naam "Compal HEL80". Op de website van Compal is alleen deze versie nergens te vinden.
Kan ik 'm dan als nog onder de naam Compal HEL80 toevoegen?

• Robin
  • Niet online
De HEL80 is een serie laptops, bestaande uit meerdere varianten variërend van een T2300- tot T2600-, een T5500- tot T5600- en T7200- tot een T7600-processor, 60, 80 of 100GB harde schijf lopend op 5400 of 7200rpm etc. etc. Zonder een specifiek model kan ik die niet zonder meer toevoegen, want wij willen graag de PriceWatch zo compleet mogelijk houden en vrij hebben van verzamelseries. Als je je modelnummer kunt geven, dan kan die alvast toegevoegd worden aan de PriceWatch en dan kan je een survey plaatsen :).

• radem205
Ik heb 'm bij Laptops4u gekocht onder modelnummer HEL80-09 . Maar omdat waarschijnlijk een modelnummer is die vanuit Laptops4u is verzonnen kan die misschien niet zomaar worden toegevoegd in de Pricewatch of wel?

• Robin
  • Niet online
Ik zou niet weten waarom niet? Bij deze staat die laptop dus nu in de PriceWatch en de Productsurvey. Mocht iemand anders een Compal-laptop willen toegevoegd zien, dan raad ik aan om de naam te pakken die ik gebruikt heb voor deze entry en dan de naamgeving te veranderen naar wat van toepassing is op je laptop.

pricewatch: Compal HAL80-09 (Core Duo T2300; 1GB; 80GB; DVD+/-RW; 15.4" TFT; Geen OS)
productsurvey: Compal HAL80-09 (Core Duo T2300; 1GB; 80GB; DVD+/-RW; 15.4" TFT; Geen OS)

Have fun, en maak wat moois van die survey ;).

• Longbeard
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Robin schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:33:
Ik zou niet weten waarom niet? Bij deze staat die laptop dus nu in de PriceWatch en de Productsurvey. Mocht iemand anders een Compal-laptop willen toegevoegd zien, dan raad ik aan om de naam te pakken die ik gebruikt heb voor deze entry en dan de naamgeving te veranderen naar wat van toepassing is op je laptop.

pricewatch: Compal HAL80-09 (Core Duo T2300; 1GB; 80GB; DVD+/-RW; 15.4" TFT; Geen OS)
productsurvey: Compal HAL80-09 (Core Duo T2300; 1GB; 80GB; DVD+/-RW; 15.4" TFT; Geen OS)

Have fun, en maak wat moois van die survey ;).
Voor overleg is de bovenstaande entry uit de Pricewatch en Product Survey verwijderd.

• radem205
Longbeard schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:18:
[...]

Voor overleg is de bovenstaande entry uit de Pricewatch en Product Survey verwijderd.
Maar kan jij misschien zorgen dat ik een survey kan plaatsen (lees: correct in de Pricewatch komt te staan), want zoals je kan zien in de topics over deze laptop is er veel vraag naar.

• Longbeard
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Aangezien Compal, zelf geen complete notebooks levert, maar het samenstellen overlaat aan de shop zullen we de Compal notebooks niet opnemen in de Pricewatch. In de Pricewatch nemen we alleen door complete producten op zoals deze door de fabrikant worden gelevert.

Aangezien de Product database van de Pricewatch de basis vormt voor de producten in de Product Survey, zal de Compal notebook eveneens niet in de Product Survey verschijnen.
Pagina: 1