Toon posts:

Bepaalde applicatie naar andere videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Mij is gevraagd om voor een bar/dancing een soort media pc in elkaar te zetten.
Nou heb ik alle hardware wel nagenoeg bij elkaar, rest mij alleen nog een juiste video opstelling.

Ik heb een 17" TFT Touch screen voor bediening van de programma's Deze zou ik op VGA van het moederbord aansluiten.

Dan heb ik 3 x een 42" plasma scherm die ik wil aansluiten op een Asus VGA GeForce 7600GS Silent 512 MB. Deze moeten videoclips en animaties vertonen e.d.
Ik wil eigenlijk in kunnen stellen dat als bijvoormeeld wmplayer.exe wordt opgestart dat deze dan automatisch via die Asus videokaart kan worden afgespeeld.

Weet iemand of dit mogelijk is? Ik dacht dat ik ooit eens ergens had gelezen dat nVidia een tool heeft om zoiets in te stellen voor TV-out?
Dit is alleen geen tv-out...

Als het eventueel met een andere videokaart / combinatie kan dan hoor ik dat graag

Verwijderd

Topicstarter
niemand die hier ervaring mee heeft?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 21:16 ]

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 18:49
Je kan met bijvoorbeeld Ultramon bij een snelkopeling aangeven welke monitoren/vga kaarten aan moeten zijn , en op welke monitor die snelkopeling moet verschijnen (dit werkt dus alleen als je de aplicatie via de snelkopeling opent, en niet via bijvoorbeeld het dubbel klikken op een mp3).

Veder onthoud windows dacht ik standaard op welke plaats en monitor een aplicatie voor het laatst is weergegeven , en zal de aplicatie standaard dan ook weer op die plaats weergegeven worden.

Verwijderd

Topicstarter
@eXcyle
bedankt voor de reactie, ik ga dat programma uitproberen binnenkort . Zoals je het beschijft heb ik het ook ongeveer nodig. Maar beter als het per executable ingesteld kan worden.

Dat windows het onthoudt dat wist ik, maar dat is omslachig om na een reboot weer goed in te stellen.

meer suggesties zijn altijd welkom natuurlijk

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 15:01 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 22:06

The Eagle

I wear my sunglasses at night

eXcyle schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:23:
Je kan met bijvoorbeeld Ultramon bij een snelkopeling aangeven welke monitoren/vga kaarten aan moeten zijn , en op welke monitor die snelkopeling moet verschijnen (dit werkt dus alleen als je de aplicatie via de snelkopeling opent, en niet via bijvoorbeeld het dubbel klikken op een mp3).

Veder onthoud windows dacht ik standaard op welke plaats en monitor een aplicatie voor het laatst is weergegeven , en zal de aplicatie standaard dan ook weer op die plaats weergegeven worden.
True, als je XP reboot en een bepaalde app (bijvoorbeeld WMP) staat op de e desktop, dan zal ie daar ook weer weergegeven worden. Heel irritant als je 2e monitor niet constant aan staat en je start je verkenner op die je vervolgens niet ziet omdat je die de vorige keer even naar het 2e scherm had gesleept ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)