media keys laptop dood door setpoint

Pagina: 1
Acties:

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-07 20:02
Ik heb een nieuwe laptop gekocht(Acer Aspire 5684) en alle mulit-media knopjes deden gewoon goed hun werk. (Dat zijn dus de knopjes voor internet/outlook/vol+-/stop/play enz.) Maar nu heb ik m'n G5 software geinstalleerd, Setpoint van Logitech, en werken deze knopjes dus niet meer. de gewone keyboard/Fn knoppen werken wel gewoon. Setpoint is helemaal up to date dus daar ligt niet aan. ik heb al op internet gezocht maar ik komt alleen uit op een prog: Uberoptions maar dat werkt alleen voor losse logitech keyboards..
heeft er iemand ervaring met dit probleem of suggesties om het op te kunnen lossen? graag :9

Verwijderd

ik heb ook een g5 muis en een logitech draadloos toetsenbord... (welliswaar een normale pc)

Maar tenzij je vanplan bent om die 3 extra knopjes te gaan gebruiken (links en rechts op de scrollknop en die knop bij de duim). Heeft het weinig nut om het te instaleren. Dus ik zou zeggen, verwijder die hap ;).

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:03
Ik Heb het zelfde verschijnsel als TS.
Hier een Ultrax Media Desktop van Logitech met dus SetPoint software en een Acer Aspire 1357Lmi notebook. Onder 1 van de knopjes had ik altijd mij GoT posthistorie zitten wat ik wel handig vind. Maar op mijn Logitech toetsenbord zitten ook wel wat handige knoppen.
Jammer dat het niet helemaal correct meer werkt nu. :/

• Giga_Bjorn
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-09-2025
Bij de setup van SetPoint kan je kiezen of hij de software voor de muis / keyboard / muis+keyboard installeert. dus probeer SetPoint te uninstallen en dan even te herinstalleren maar dan alleen met de software voor de muis.

Ik zit niet links, ik zit niet rechts, ik zit recht achter voor mijn pc.

• Stfnlln
setpoint d'r af gegooid maar toen deden de media keys het nog niet dus ik denk zoek ff een driver d'r voor om ze weer opnieuw te installeren.. maar die kan ik dus mooi niet vinden.. m'n laptop staat nog niet eens op de site van acer voor ondersteuning dus daar zijn ze lekker snel mee.. maarja zonder die software van logitech kan ik niet verschillende snelheden instellen voor m'n muis. toch iets waarvoor ik hem wel gekocht heb :(

Verwijderd

beste stfnlln,

ik wil graag een aspire 5684 kopen maar vroeg me af of het kwalitatief een goede laptop is? werkt het allemaal goed en is de snelheid oke? en videokaart bijvoorbeeld, voldoet die aan je eisen? en zo nog meer vragen. zou je dat mij kunnen vertellen?
alvast bedankt,

met vriendelijke groet,

fluffer........

• Stfnlln
alles werkt top, behalve nu m'n muis met logitech software dus die heb ik niet meer d'r op staan. Ik weet niet watvoor games je speelt maar ik daai BF2 voluit(zeker met die 2gig geheugen :9 ), AoE3 ook maar alle spellen zitten vast aan 1280x800 of 1024x768 resolutie, hoger kom je niet. opstarten gaat wel redelijk snel maar ik had eigenlijk sneller verwacht. er staan veel programma's van acer zelf op maar die kun je er denk ik wel gewoon af halen. het beeldscherm is mooi. behuizing voelt goed stevig aan, alleen bij de dvdspeler is het een beetje losjes maar dat heb ik bij andere laptops ook gezien.
overall dus zeker een mooi dingetje alleen had ik achteraf miss een iets snellere processor willen hebben.

edit
welke games wil je gaan spelen? miss heb ik ze ook en kan ik voor je kijken hoe ze het doen :)

edit2
klein draadje, miss kun je het daar ook proberen
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1168022

[ Voor 16% gewijzigd door Stfnlln op 24-10-2006 13:43 ]

Verwijderd

hey STFNLLN,

ik zal je eerlijk vertellen dat ik geen gamer ben (tenminste geen fanatieke) maar wel een beginnend architect. ik teken met autocad 2007, 3d max 9, sketchup, photoshop en nog wat zware programma die vooral veel videogeheugen vragen. daarbij ben ik ook fan van pinnacle 10.6 voor video bewerking. dus ja, ik ben op zoek naar een laptop met veel video geheugen en veel intern geheugen voor weinig geld. toen kwam ik bij deze laptop uit maar kon er maar weinig over vinden op het internet. na een hoop googlen kwam er ik wel achter dat veel mensen acer niks vinden vanwege de behuizing die erom heen zit en het toetsenbord wat lijkt los te zitten.....heb jij hier ook last van, of zijn dat allemaal broodje aap verhalen. en garantie, hoe zit dat? kun je extra garantie nemen en wat kost dat dan? hier is ook echt niks over te vinden.

maar goed, weer een hoop vragen voor je, kijk maar wat je wil beantwoorden.

in iedergeval alvast bedankt,

groet....fluffer.

• Stfnlln
ik heb inderdaard ook veel gelezen over behuizing problemen, zelfs een vriend van me heeft een scheur in zijn behuizing gehad dus het is wel degelijk waar, maar dat is al 2 jaar terug dus ik hoop eigenlijk dat ze het verholpen hebben, ik heb tenminste nog geen problemen qua behuizing ondervonden. dat het toetsenbord los zit is volgensmij meer een broodje aap verhaal want daar heb ik echt geen last van. ik gebruik geen van de programma's die jij wilt gaan gebruiken dus daar kan ik hem niet op testen. voor een betrouwbare behuizing moet je dan volgensmij eerder bij IBM/Lenovo(lelijk naar mijn mening :P ) of asus zijn, daar hoor je weinig klachten over.
ik heb geen extra garantie, miss kun je daar acer zelf voor mailen als je dat echt wilt weten.

edit(weer ;) )
bij die vriend viel het gewoon onder de garantie dus dat hebben ze vervangen. nog geen nieuwe klachten gehoord van m

[ Voor 8% gewijzigd door Stfnlln op 25-10-2006 11:52 ]

Verwijderd

Stfnlln schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:30:
setpoint d'r af gegooid maar toen deden de media keys het nog niet dus ik denk zoek ff een driver d'r voor om ze weer opnieuw te installeren.. maar die kan ik dus mooi niet vinden.. m'n laptop staat nog niet eens op de site van acer voor ondersteuning dus daar zijn ze lekker snel mee.. maarja zonder die software van logitech kan ik niet verschillende snelheden instellen voor m'n muis. toch iets waarvoor ik hem wel gekocht heb :(
heb je hier al een oplossing voor gevonden?
Ik zit met hetzelfde probleem...
Ik heb een logitech media keyboard en een MX Revolution muis.
Ik wil setpoint wel behouden, want ik gebruik de extra toetsen van m'n keyboard en muis regelmatig. Maar als ik dan eens draagbaar weg ben (dwz zonder extern keyboard en muis) dan zou ik graag de media-toetsen gebruiken op m'n laptop.

• Stfnlln
nee nog niks voor gevonden.. ik heb setpoint er gewoon niet op staan. ik vind het echt raar want ik heb er anders nog nooit iets over gehoord, dus ik hoop dat er straks miss nieuwe drivers komen van acer.. je weet het nooit ;)
Pagina: 1