Toon posts:

Vista gaming?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
op het moment wacht ik tot Vista uit komt om een nieuw PC te kopen.
zoals de topicnaam al meld gaming ik veel, dus mijn redeneering is dat met vista DX10 grafische kaarten betere prestaties zullen leveren en ik er een generatietje langer mee kan gamen.

klinkt dit een beetje logisch of kan ik beter gewoon nu een high-endgaming PC kopen?
Of gaat het preformance verschil tussen 9 en 10 erg groot worden?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je moet gewoon kijken of de pc die je nu hebt nog voldoet aan je eisen. Zo niet, dan een nieuwe kopen. Kun je nog met je huidige vooruit, dan zou ik wachten tot hij niet meer voldoet.

als Vista er namelijk is komt SP1 voor Vista die weer een berg fouten oplost en misschien weer wat extra snelheid meebrengt. Daarnaast is het zo dat er ook steeds snellere kaarten komen.

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-07 20:30
Ik bekijk het zo:
Je kan altijd wel wachten op iets nieuws :+

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:58

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Terw_Dan schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:14:
Je moet gewoon kijken of de pc die je nu hebt nog voldoet aan je eisen. Zo niet, dan een nieuwe kopen. Kun je nog met je huidige vooruit, dan zou ik wachten tot hij niet meer voldoet.

als Vista er namelijk is komt SP1 voor Vista die weer een berg fouten oplost en misschien weer wat extra snelheid meebrengt. Daarnaast is het zo dat er ook steeds snellere kaarten komen.
Een beetje een flamebait (IMHO), maar niet onwaar. Na het uitkomen van Vista zal niet alles meteen perfect gaan, de vooruitgang van DX10/grafische kaarten gaat net zo door als de laatste paar jaren. Het feit dat Visat uitkomt is niet veel meer dan een moment opname.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tukk schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:21:
[...]

Een beetje een flamebait (IMHO), maar niet onwaar. Na het uitkomen van Vista zal niet alles meteen perfect gaan, de vooruitgang van DX10/grafische kaarten gaat net zo door als de laatste paar jaren. Het feit dat Visat uitkomt is niet veel meer dan een moment opname.
Waarom een flamebait? Geen enkel OS wordt immers zonder fouten uitgebracht?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hoezo flamebait?

Bijna alle nieuwe software komt vergezeld met een lading nieuwe bugs. Komt bij dat nieuwere Windows versies bijna altijd een hogere overhead hebben dan oudere, dus met exact dezelfde hardware zal dezelfde software trager draaien onder Vista. Tip van Terw_Dan is dus 100% terecht - pak gewoon wat je nu moet hebben ipv koffiedik te kijken over de toekomst.

Trouwens, helaas is dit een topicstart van niets, er worden geen specs genoemd waar iets zinnigs over de individuele situatie gezegd kan worden en er worden geen links naar reviews van de Vista betas gegeven om de algemene te beschouwen. Beetje loos zo wegens gebrek aan inzet TS.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.