Toon posts:

Laptop dicht scherm aan laten?

Pagina: 1
Acties:
  • 446 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik zit met een klein probleempje, zodra ik mijn laptop dicht doe gaat het scherm ook uit. Nu is dit op zich geen probleem. Maar bijvoorbeeld als ik op mijn TV een film kijk via mijn laptop moet het scherm open blijven staan, want anders heb ik geen beeld meer. En nog een probleem is dat mijn desktop in de war raakt, bijvoorbeeld dat pictogrammen ergens anders gaan staan.

Als ik kijk bij mijn energie instellingen dan heb ik het toch goed staan,.. "Beeldscherm uitschakelen: Nooit." en "Als ik het beeldscherm van de draagbare computer dichtklap: Geen actie ondernemen.". Mijn laptop betreft de Dell XPS m1710 en dit "probleem" is pas sinds kort. Een week geleden was alles nog prima en liet hij gewoon het beeldscherm aan staan als ik de lid dicht deed.

Weet iemand een oplossing of wellicht een "gouden tip"?

Alvast bedankt

• donzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-12 16:10
power options->advanced: when i close the lid: do nothing

[ Voor 9% gewijzigd door donzz op 14-10-2006 15:42 ]

alles kan kapot; beter dat ik het nu test dan dat er straks iemand komt klagen

Verwijderd

Topicstarter
"Als ik het beeldscherm van de draagbare computer dichtklap: Geen actie ondernemen."

• donzz
ok.. niet goed gelezen.. heb je iets veranderd in de laatste twee weken? laatste drivers van nvidia?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Persoonlijk zou ik het afraden om het scherm dicht te klappen wanneer de laptop volwordt. Over het algemeen worden laptop's al vrij warm en met een dicht geklapt scherm kan de laptop alleen maar minder warmte kwijt. Waarom schakel je het scherm van de laptop niet gewoon uit en laat je alleen de TV-out actief? Dat is bij ATi in iedergeval wel mogelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door _Dune_ op 14-10-2006 15:50 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Topicstarter
Hetgeen wat er veranderd is, is dat er een nieuwe (maar wel dezelfde) videokaart is ingezet, een NV GF GO7900 GTX.

• donzz
probeer eens de nieuwste drivers (opnieuw) te installeren (dus eerst verwijderen en dan installeren

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, het scherm gaat nog steeds uit, maar deze keer blijft mijn desktop intact en ook mijn TVout blijft gewoon doorgaan, dus in principe geen last meer van.
Pagina: 1