Als mijn dochter in het onderscherm haar bericht typt dan zie je wel het juiste lettertype en kleur, maar zodra zij op enter drukt komt het bericht in het bovenscherm in de standaard lettertype en kleur. Ook de ontvang(st)er krijgt het bericht in standaard lettertype en kleur. Weet iemand waar ik wat moet aanpassen zodat zowel mijn dochter in haar bovenscherm en de ontvang(st)er de juiste lettertype en kleur zien.
Volgens mij komt dat doordat de ontvangen de betreffende font niet heeft geinstalleerd. Maar ik weet dat niet zeker, gebeurt het bij iedere contactpersoon?
Maar dat lijkt me weer niet logisch voor kleuren; dat zou immers behouden moeten worden? Ik pas iig je topictitel nog even aan 
Tekst probleem met messenger > [MSN] Kleuren/fonts worden niet verstuurd? *
Tekst probleem met messenger > [MSN] Kleuren/fonts worden niet verstuurd? *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Zit je misschien met een oude versie te werken, of misschien met windows messenger of die online messenger?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ze heeft Windows Live Messenger versie 8.0 (build 8.0.0812.00). We zijn er nu achter dat de ontvang(st)er de tekst wel goed ontvangt. Alleen mijn dochter ziet in haar bovenscherm dus de standaard kleur / font. Het moet dus ergens in haar messenger instellingen liggen maar ik kan dat nergens vinden.
[ Voor 65% gewijzigd door Nilco op 15-10-2006 10:41 ]