Excel -> tekst -> uitlezen

Pagina: 1
Acties:

• Sp00n
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-02 10:50
Een excel naar een tekstbestand "omzetten" is niet moeilijk. Alleen dan begint het probleem bij mij. Een klant van me heeft alleen webspace bij zn provider en vindt het niet nuttig (lees: te duur) om extra webspace te huren waarbij hij (en dus ik) php ondersteuning heb en dit een stuk makkelijker zou worden.

Ik vroeg me dus af of ik dmv html of javascript een txt bestandje kan inlezen waarna ik 2 waarden met elkaar kan vergelijken ? Of zou ik het op een andere manier kunnen doen ? het is de bedoeling dat namelijk niet iedereen gebruik kan maken van een bepaald gedeelte van zijn site. (vraagbaak) ik wil dus lidnummers vergelijken met postcode of iets in die aard, waardoor iemand een formulier mag zenden bij een juiste vergelijking...

Verwijderd

Dat zou dan clientsite worden wat erg makkelijk te omzeilen is.

Geen andere scripttaal aanwezig ?

• Sp00n
Ja precies, das dus niet de bedoeling.

Tis bij XS4all dat ie zit. Op die site staat 4 CGI scripts krijg je erbij. Maja das een tellertje, gastenboekje ed. Zou je dan ook zelf een scriptje kunnen/mogen schrijven ?

Verwijderd

Alleen bij een advanced pakket zo te zien:

ADVANCED WEBSITE: http://www.xs4all.nl/alle...specificatiesadvanced.php

[edit]
Damn, die gasten zijn niet goedkoop zeg.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 15:18 ]

• Sp00n
Inderdaad... en voor wat ze daarin bieden zijn ze veeel te duur... Voor 2,- p/mnd kun je elders hetzelfde krijgen...