Toon posts:

Muis op Dell Latitude CPxJ

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn muis op de Dell Latitude CPxJ doet het niet.

Zowel het touchpad als het bolletje in het midden reageren niet. Dit is plotseling gebeurd nadat ik de laptop opnieuw opstarte. Norrod kon mij vertellen dat ik waarschijnlijk een verkeerde toetsencombinatie heb gebruikt waardoor de muis uitgeschakeld is.

Heeft iemand een idee welke toetsencombinatie (Fn toets +?) ik moet gebruiken?

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-01 12:37
probeer eens, er zijn zoveel niet :)
en normaal staat daar wel een icoontje bij

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-02 16:00
Sluit eens een andere (PS2/USB) muis aan en kijk of je het hardwarebeheer nog wel de muis hebt geinstalleerd ;) Of dat daar toevallig conflicten bij zijn opgetreden?

Fn combinatie kijk ik zometeen wel ff naar ;)

Wanna play?

Verwijderd

Topicstarter
Heb de meeste combinaties geprobeerd maar geen verbetering. Icoontje is er niet.

Heb een andere muis aangesloten, die werkt prima. Tevens zijn er geen conflicten of problemen. Alles werkt volgens windows 'correct'.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 15:41 ]

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-02 16:00
Er zit inderdaad geen hardware switch op. Kijk eens in de bios op pagina 4 of Pointing device op Touch Pad-PS/2 Mouse staat.... als dat ook niet werkt, doe dan eens systeemherstel naar een herstelpunt van een paar dagen geleden (in ieder geval voordat de muis niet meer werkte)

Wanna play?

Verwijderd

Topicstarter
Beide werkt niet. in Bios goed ingesteld en systeemherstel maakt geen verschil. Twee opties.

1. Muis is kapot (onwaarschijnlijk na opnieuw opgestart deed ie het niet meer, daarbij werkt zowel het bolletje als het touchscreen niet meer, en die zijn volgens mij niet gelinkt)
2. Ik moet een Fn knoppen combinatie hebben.

Iemand anders een idee of weet iemand de fn comb?

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Was het niet FN+F7 of F8 bij die latitudes?
Pagina: 1