Toon posts:

[XP] Probleem met het verbinden met msn messenger.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit al ruim een maand op webmessenger, omdat m'n normale msn het niet meer doet. Als ik probeer te verbinden blijft msn namelijk de hele tijd bezig zonder verbinding te maken. Ik heb al meerdere keren geprobeert msn opnieuw te installeren/internet opnieuw op te starten, dit zonder resultaat.

Ook op de andere computers in het netwerk kunnen we geen verbinding meer krijgen. (We zitten met z'n allen aan een router).

Ik heb laatst vanwege een ander programma dat niet werkte (Whatpulse) het programma HTTP-Tunnel geinstalleerd, ik heb geen idee wat het doet, maar als dit programma aan staat kan ik wel op mijn msn via een proxy (Local host, port: 1080). Maar dit programma verandert tijdens mijn msn gebruik vaak naar andere instellingen waardoor ik geen berichten meer kan ontvangen en de mensen waarmee ik praat mijn berichten niet meer binnen krijgen (ik blijf wel gewoon aangemeld).

Ik heb dus geen idee waaraan het kan liggen, alleen dat het waarschijnlijk ergens in de routerinstellingen zit. Hulp wordt dus erg gewaardeerd :) .

• triplox
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
toevallig, ik heb sinds kort hetzelfde probleem met msn live 8

opeens uit het niets kan ik niet meer verbinden, je ziet die poppetjes alleen heen en weer blijven gaan.. zonder einde of foutcode..

windows messenger doet t overigens nog wel, maar dat is echt prehistorie en als ik het wil verkleinen sluit het af.. allemaal vaag dus

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zie het grote wlm topic, jullie zijn niet de enigste.

Windows messenger deoet daarentegen goed, en 7.5 (die ik op moment draai) ook.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij werkt het dus helemaal niet meer, heeft iemand een idee wat dat HTTP-Tunnel inhoud, en waarom ik het met dit programma nog wel kan?