Zoals beschreven in de titel zit ik hier met een Belkin router. Alles goed ingesteld, werkt op de PC (UTP) en laptop (WLAN). Echter, op de 2e laptop werkt dit niet. Ik heb al geprobeerd met nieuwe drivers zoeken, dit leverde echter geen resultaat op. De schakelaar voor wifi staat aan, en als de beveiliging uit staat werkt hij wel.
Als de beveiliging op WPA + TKIP staat blijft hij staan op "netwerkadres verkrijgen". MAC-adress filtering staat uit, DHCP server range voor ip's is correct.
Iemand raad?
EDIT: PS: de laptop waarop het werkt is 'n Acer, de andere een HP Pavilion dv6017ea.
EDIT2: Het werkt alweer, even alles opnieuw geconfigureerd en het werkt. Toch heb ik niks veranderd.
Als de beveiliging op WPA + TKIP staat blijft hij staan op "netwerkadres verkrijgen". MAC-adress filtering staat uit, DHCP server range voor ip's is correct.
Iemand raad?
EDIT: PS: de laptop waarop het werkt is 'n Acer, de andere een HP Pavilion dv6017ea.
EDIT2: Het werkt alweer, even alles opnieuw geconfigureerd en het werkt. Toch heb ik niks veranderd.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 12:34 ]