PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
In HKCU\Software\Policies\Microsoft\Windows\System kan een optie DisableCMD op 1 staan. Die verhindert dit.
Output:
Registry editing has been disabled by your administrator.
Ik zal even via dat andere account proberen.
Ja, dat begreep ik. Dus ik heb in de root gezocht en gevonden: DisableCmd op 0 gezet.DizzyWeb schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:09:
Sja, dan kom je in de HKCU van die gebruiker, niet van Administrator.
Nu heb ik dus wel een commandline. Echter ben ik nog steeds geen "full" admin, aangezien ik nog steeds niet onder dit account een regedit kan uitvoeren.
De enige reden die ik kan verzinnen als je dit nooit zelf aangepast hebt is een backdoor o.i.d, die willen dit soort dingen nog wel eens doen om het verwijderen moeilijk te maken.
runas /user:adminaccount@machinename cmdGZ schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:15:
Nu heb ik dus wel een commandline. Echter ben ik nog steeds geen "full" admin, aangezien ik nog steeds niet onder dit account een regedit kan uitvoeren.
[ Voor 38% gewijzigd door alt-92 op 14-10-2006 12:16 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
gpedit.msc kent ie niet?! Ook een add/remove snap-in lust ie niet omdat het Home edition is.BackSlash32 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:15:
gpedit.msc maar eens opstsrten dan en die policies nalopen.
De enige reden die ik kan verzinnen als je dit nooit zelf aangepast hebt is een backdoor o.i.d, die willen dit soort dingen nog wel eens doen om het verwijderen moeilijk te maken.
[...]
runas /user:adminaccount@machinename cmd
Een backdoor... juist. Ik heb wel eens een
Voor zover bedankt jongens.
Verwijderd
Is gratis en zeer goed getest.
Je hebt toch geen norton anti-virus, of nog erger de internet security?
En hitmanpro????? Waar is je zelfrespect?
Man, dat avast heeft alles verholpen. Fantastisch man bedankt.Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:49:
Installeer avast antivirus anders. (avast.com)
Is gratis en zeer goed getest.
Je hebt toch geen norton anti-virus, of nog erger de internet security?
En hitmanpro????? Waar is je zelfrespect?
Hitmanpro is een bij elkaar geraapte zooi van programma's, met daarom heen nog een veel fouter programma. Echt het foutste programma wat je maar kunt gebruiken tegen spyware
Had dus waarschijnlijk wel iets te maken hebben gehad met een antivirus proggie?
[ Voor 45% gewijzigd door Rainmaker op 15-10-2006 15:26 ]
We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.
Jazeker, toen ik die crack installeerde gaf die gelijk allemaal fouten. Die zijn nu allemaal pleite.Rainmaker schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:25:
Avast roeleert echt
Hitmanpro is een bij elkaar geraapte zooi van programma's, met daarom heen nog een veel fouter programma. Echt het foutste programma wat je maar kunt gebruiken tegen spyware
Had dus waarschijnlijk wel iets te maken hebben gehad met een antivirus proggie?
Avast maakt wel mn notebook wat trager merk ik. Maar goed, jammer dan.