Toon posts:

advies autocad pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor mijn vader een pc samen stellen die hoofdzakelijk voor autocad 2007 gebruikt word.
Mijn budget is rond de 1500 euro (alleen kast, scherm en randapparatuur niet nodig)
In welke onderdelen zouden jullie het geld in stoppen?
Ik verwacht niet dat je me een totale pc voor me samensteld, mijn vraag is alleen welke componenten jullie geld in zouden stoppen als je kijkt dat de pc voornamelijk voor autocad gebruikt word.
Is een goede grafische kaart bijvoorbeeld belnagrijk?

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:47
Puur alleen voor Autocad kan je ook een 2e hands p4 gebruiken. Maar neem aan dat je nieuw wilt. Neem dan een goedkoop grafisch kaartje (7300 ofzo iets). Amd AM2 processor (best goedkoop). 1 misschien 2 gb ram.

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:29

aerofreak

Steve Jobs

ik denk dat je wat meer moet doen als topic start neem bijvoorbeeld dit is door ;)

[ Voor 5% gewijzigd door aerofreak op 14-10-2006 08:35 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Jij moet gewoon even op de site van autodesk kijken: ( kortom practisch elke pc voldoet over het algemeen)

Systeemvereisten

De Systeemvereisten voor AutoCAD 2007 voor gebruikers, die zich vooral richten op het opstellen van tekeningen in 2D, zijn als volgt:

* Intel® Pentium® IV processor aanbevolen
* Microsoft® Windows® XP Professional of Home Edition (SP1 of SP2), Windows XP Tablet PC Edition (SP2) of Windows 2000 (SP3 of SP4)
* 512 MB RAM
* 750 MB vrije schijfruimte voor de installatie
* 1024x768 VGA scherm met waarheidsgetrouwe kleur
* Microsoft® Internet Explorer 6.0 (SP1 of hoger)

De systeemvereisten voor AutoCAD 2007 voor gebruikers die van de nieuwe mogelijkheden voor conceptueel ontwerp willen profiteren zijn als volgt:

* Intel® 3.0 GHz of groter
* Windows XP Professional (SP2)
* 2 GB RAM of meer
* 2 GB schijfruimte beschikbaar, exclusieve installatie
* 1280x1024 32-bit kleuren videobeeldscherm adapter (waarheidsgetrouwe kleuren)
* 128 MB of meer, OpenGL-geschikte grafische kaart.
Kijk op de lijst van aanbevolen grafische kaarten voor gedetailleerde informatie over verschillende merken, die getest werden.

Deze systeemvereisten worden aanbevolen voor een effectief gebruik van AutoCAD 2007.

specs