[Dreamweaver] frameset blijft leeg in Design venster *

Pagina: 1
Acties:

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 12:37
Kheb een probleempje met dreamweaver op me laptop , ik werk er al een tijdje mee maar vind het nou genoeg

ik was ff bezig met een html site maken, en ik heb op dreamweaver me scherm op split gezet , helft coding en helft design. Als ik nou een Index.html maak , daar in de frame's van boven en links zegmaar, dan zie ik in mijn DESIGN deel onderin helemaal niks , blijft gewoon wit , maar als ik een top.html open in dreamweaver en ik klik daar op dan word de top wel weer gegeven in dat design gedeelte.

Ik kan dus alles in het design gedeelte zien(menu, top, ect) maar als ik op index klik krijg ik de totale site niet te zien

weeet iemand hoe ik het kan fixen ? thanx

ik heb al geprobeert: opnieuw installeren en ik heb heel dreamweaver doorgespit naar een optie hiervoor... mss over het hoofd gezien.

• Nipje
iemand

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kleine tip: Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen: Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen. ;)

Heb je het probleem ook als je je framepage saved en heropend (of gewoon refresht in de DW zelf)? Wat gebeurt er als je previewed in een browser? Geef eens de code van je frameset en post die tussen [code=html][/code] blokken...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Nipje
het werkt neit als ik refresh , in me browser doet hij het wel en die code werkt ook niet :( me top en menu.html in dreamweaver geeft ie wel weer :( heel vreemd ...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Even aangenomen dat het inderdaad een DW issue is: CSA -> DTE. Ook pas ik je topictitel wat aan, '[HELP] Dreamweaver' is erg schreeuwerig en zegt helemaal niets over waar je het nu over hebt ;)

Maar heeft dit wel wat met Dreamweaver te maken, of met html? Oftewel: wat doet het in je browser?

Geef hoe dan ook inderdaad natuurlijk alleen de relevante delen van je html.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)