Philips breedbeeld bediening via knop bovenop TV

Pagina: 1
Acties:

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:58

jotheman

Was like that when I got here!

Topicstarter
Van een oom heb ik een breedbeeld TV over kunnen nemen met dit typenr.: 32PW8504
Deze: Afbeeldingslocatie: http://www.joppiezondersaus.nl/32pw8504.jpg
Hij werkt prima, ware het niet dat het binnenwerk wat de signalen van de afstandsbediening verzorgt kapot is. Op de afstandsbediening wordt dus niet meer gereageerd. Op zich geen probleem want veel is in te stellen met de ruitvormige knop bovenop de TV. Het probleem is echter dat wanneer ik een bepaalde instelling heb gedaan (de formaatbepaling in dit geval, eigenlijk het enigste wat ik nodig heb) deze onmiddelijk vergeten wordt als ik doorga na de volgende optie. Komt er dus op neer dat ik niet weet hoe ik het menuutje verlaat èn de gekozen instelling(en) opsla. Kan iemand (met dezelfde TV) me hiermee helpen? Dit zodat ik het SCART videokanaal kan gebruiken, zo kan ik met MCE zappen en flims e.d. kijken. Alvast dank.

edit:

De gebruiksaanwijzing heb ik reeds gedownload en doorgespit. Hier staat helaas alleen in hoe ik alle ècht basisinstellingen via deze knop instel (nog niet eens hoe ik in het menu met geavanceerde aanpassing kom, wat ik zelf al uitgevonden heb).

[ Voor 13% gewijzigd door jotheman op 13-10-2006 22:33 ]

I see dead pixels...

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:27

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik weet niet hoe jouw menu's eruit zien.. maar bij mijn Philips 32PW9520 komt er een extra optie in het menu erbij, waar staat, opslaan&sluiten (iig iets in die richting, want dat gebeurt er dan...)...

En lijkt me dat die sensor te maken valt? als het alleen die sensor is...?

Home Assistant Configuratie V&A

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:58

jotheman

Was like that when I got here!

Topicstarter
BiG-GuY schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:19:
Ik weet niet hoe jouw menu's eruit zien.. maar bij mijn Philips 32PW9520 komt er een extra optie in het menu erbij, waar staat, opslaan&sluiten (iig iets in die richting, want dat gebeurt er dan...)...

En lijkt me dat die sensor te maken valt? als het alleen die sensor is...?
Helaas niet nee, 't is ook geen volledig menuutje wat je zou krijgen via de afstandsbediening heb ik 't idee. En ik wil inderdaad nog kijken waar 't aan zou kunnen liggen. M'n oom heeft 'm dus niet laten repareren omdat de winkel de prijs van de reparatie niet kon inschatten (as in: kon vrij goedkoop of flink duur). Maar ik wil nog wel kijken idd, thx voor de tip :)

I see dead pixels...