Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Verwijderd
naar alle all waarschijnlijkheid zal linux dit wel ondersteunen. Om het zeker te weten moet je even via de swees site kijken welke chipset op die kaartjes zitten. Vervolgens moet je meer even googlen of die chipset ondersteund wordt.
Voor zover ik weet zijn uitbreidingskaartjes voor Serieel, Parallel, USB en FireWire eigenlijk nooit een probleem.
Dat Linux niet genoemd wordt komt simpelweg omdat er geen driver voor Linux op de meegeleverde cd staat. Deze is namelijk niet nodig
Het kan echter wel zo zijn dat je kernel aangepast moet worden, voor hij het kaartje goed ondersteunt, maar test eerst of hij gewoon werkt, voor je aan je kernel gaat rotzooien.
Dat Linux niet genoemd wordt komt simpelweg omdat er geen driver voor Linux op de meegeleverde cd staat. Deze is namelijk niet nodig
Het kan echter wel zo zijn dat je kernel aangepast moet worden, voor hij het kaartje goed ondersteunt, maar test eerst of hij gewoon werkt, voor je aan je kernel gaat rotzooien.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
mijn 2de paralele poort kaartje wordt in XP niet herkent en draait prima onder linux. Waarschijnlijk is het zelfs plug&play. werkt het niet neem dan een usb2tty ding. Deze werken ook allemaal prima.
>.< >.< >.< >.<