Toon posts:

Van ipb terug naar adsl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik gewoon terug naar adsl via xs4all, want ik heb nu IPB en ik word niet goed van die verbinding, kan ik niet meer bellen ineens of niet meer internetten, dan moet ik eerst die giga kast uitzetten en dan weer aan en dan kan ik alles weer, als dat 1 keer gebeurd is dat niet erg maar als ik dat 7 dagen in de week moet doen word ik daar niet echt vrolijk van.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:13

samo

yo/wassup

Dan moet je maandag even telefonisch contact opnemen met xs4all sales, die kunnen je vertellen wat je allemaal kan doen. Het lijkt me namelijk nogal afhankelijk van afspraken gemaakt met je nieuwe provider, maar wat er allemaal mogelijk is weet ik niet.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-02 23:15

BHQ

Je zit waarschijnlijk toch fijn vast aan een jaarabonnement.. Het lijkt mij eerder incorrecte settings icm. bijv. veel connecties maken met software ofzo.

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Probeer bittorrent es uit te zetten ;)

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 21:57
Of like de helpdesk te bellen

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-01 15:23
Terug naar ADSL, afgezien van het feit je wss je jaarcontract moet af betalen is geen probleem. Je telefoonnummer terug porteren naar analoog is wel wat vervelender.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Haijo schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:09:
Terug naar ADSL, afgezien van het feit je wss je jaarcontract moet af betalen is geen probleem. Je telefoonnummer terug porteren naar analoog is wel wat vervelender.
'k Vraag mij af of je werkelijk wel terug kan. Door de nummerportering heb je geen linesharing meer en dat is nog steeds bij XS4all een vereiste. Nummer terug porteren vraag ik mij sterk af of ze er dan weer linesharing van maken in plaats van een tweede aderpaar gebruiken (dat is gebruikelijk).

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:58

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Sowieso gaat het lang duren. Terug portering is een lang proces, dat wil je eigelijk niet. Ik adviseer je gewoon om je problemen op te lossen. Mijn ouders hebben ook IPB en is een prima verbinding, nooit iets mee aan de hand.

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 09:49
snelste manier om weer gewoon op adsl te komen is kpn de 2 koperlijn laten activeren daar een nummer op aanvragen en daar dan weer xs4all op aanvragen.

heb nog niet van een concrete oplossing gehoord om van ipb(technisch gezien gewoon adsl zonder een vaste telefonie aansluiting) terug te gaan zonder eerst de lijn volledig te slopen daarna weer een nummer aanvragen en dan daarna weer adsl daarop aanvragen.

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-01 15:23
bjck schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:36:
[...]

'k Vraag mij af of je werkelijk wel terug kan. Door de nummerportering heb je geen linesharing meer en dat is nog steeds bij XS4all een vereiste. Nummer terug porteren vraag ik mij sterk af of ze er dan weer linesharing van maken in plaats van een tweede aderpaar gebruiken (dat is gebruikelijk).
Met portering bedoel ik alleen de analoge telefoonverbinding.

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:56

djidee

Mr. Slungel

Ceaser schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:44:
snelste manier om weer gewoon op adsl te komen is kpn de 2 koperlijn laten activeren daar een nummer op aanvragen en daar dan weer xs4all op aanvragen.

heb nog niet van een concrete oplossing gehoord om van ipb(technisch gezien gewoon adsl zonder een vaste telefonie aansluiting) terug te gaan zonder eerst de lijn volledig te slopen daarna weer een nummer aanvragen en dan daarna weer adsl daarop aanvragen.
Denk er wel om, 2e aderpaar ook adsl op aanvragen, terwijl op het 1e aderpaar een ipb signaal (ook adsl) actief is, is meestal vragen om problemen...

"Mekker, blaat"

Pagina: 1