Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:07
Ik ben bezig in m`n auto een PC te bouwen voor navigatie en media center etc etc,

Ik wil geen toetsenbord in de auto maar een trackbal kan ik heel goed kwijt, nu ben ik wel op
zoek naar een softwarematige toetsenbord, dus net als bij een PDA een toetsenbordje waar ik met de muis op de toetsen kan klikken.

Op google kom ik niets tegen en op GoT ook niet, of ik zoek niet goed of ik ben de enige die dit wil, maar dat lijkt me niet.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 21:45

Tux

Welk OS draait er op die PC?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• boswandeling
XP

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Dat zit toch in windows ingebouwd?
Als ik het me goed herinner bij accesoires en dan bij toegankelijkheid.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• boswandeling
Owww :D :$ dat moet je ook maar weten, bedankt !!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Yup, gebruik ik ook wel eens als batterijen van draadloos toetsenbord op zijn :)
Verder veel te lomp voor gewoon gebruik, en raad ik je aan alsnog ergens een (draadloos) klein toetsenbord te stoppen in je auto.
Onder de stoel/in dashbord kastje ofzo.

Dat Windows MCE keyboard kan een fijne keus zijn. wel relatief duur dacht ik.

• boswandeling
Ik ga het overwegen, dat zeker,....
Mischien offtopic, maar welke software voor navigatie wordt aangeraden, liefst met gesproken verwijzing en natuurlijk verwijzing op kaart.

• Joen
  • Laatst online: 20-11 13:02
Heeft iemand ook een suggestie voor bij het inlogvenster voor WIndows 2000/XP? Ik wil nml. meerdere gebruikers op de computer die ik in huis icm touchscreen gebruik toestaan, maar tijdens het inlogvenster kun je je gebruikersnaam en wachtwoord niet invoeren zonder toetsenbord en een virtueel toetsenbord kun je daarbij ook niet laden denk ik.

• boswandeling
Hmm das ook wel een goeie ja, ben benieuwd

• Joen
  • Laatst online: 20-11 13:02
De enige handige oplossing is de PC alleen voor je zelf gebruiken en automatisch laten inloggen wat wel mogelijk is.

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Windows knop + U geeft het usability venster waarmee je dat ding op het scherm kan toveren, dat werkt iig altijd. Maar volgens mij was het ook mogelijk dat ding automatisch op te laten starten, al zal automatisch inloggen wel het makkelijkst zijn.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Pagina: 1