[BF2] Punkbuster ban na 3min. spelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.597 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Erik.
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-06-2018
Hi,
Ik heb vandaag battlefield 2 deluxe gekocht.
Dat is battlefield 2 met daarin de uitbreidings paket van special forces.
Ik heb dat op 13-oktober-2006 gekocht omstreeks 2 uur

Ik heel erg blij naar huis met dat spel om toch maar weer eens te gamen:P
Ik gamed altijd call of duty 2 en dat vindt ik nog steeds leuk om te doen.

Nou goed ik het spel netjes geinstalleerd enzo en serial allemaal nog goed.
Moest een account aanmaken en heb dat ook gedaan.
Voor het eerst inloggen duurde even maar goed.
Nu wilde ik in een server gaan en wordt ik na ongeveer 3min. gekicked door punkbuster.
Ik heb opeens een ban.

Ik ben er nu heel erg boos over want de enigste spellen die ik gespeeld heb en die ik speel zijn battlefield en call of duty 2
Die spellen heb ik allemaal netjes gekocht.
BIj call of duty 2 heb ik geen ban ofz iets dergelijks kan gewoon spelen.

Maar nu opeens bij battlefield kan dat niet meer.
Ik heb de allernieuwste patch 1.4 en heb punkbuster geupdate maar blijf maar gekicked worden.

Ik heb al een mail gestuurd naar baatlefield en naar punkbuster dat ik het verhaal wat er achterzit wel eens wil horen want vindt dit maar niks.
Ik koop een nieuw spel heb hem nog geen 2uur in mijn bezig en metteen als ik in een server ga heb ik al een ban.
Ik kan in geen enkele server komen.

Hebben meer mensen dit probleem?
Wat kan ik er tegendoen om toch te spelen want heb het gekocht om ranked te spelen anders had ik het wel gekraakt.

Kan iemand mij helpen aub want baal er echt heel erg van....

EDIT:
De nieuw bf2142 heeft toch ook al pb??
Die kan ik wel gewoon spelen dus...

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
geef eens even de foutmelding. Je gebruikt ook niet toevallig een no-cd crack ofzo (.exe)? Met welke versie heb je het, de gewone BF2 of met BF2 SF? Dat je dat met SF krijgt kan, dat had ik ook een keer, maar toen heb ik het opgelost door de error in www.google.nl in te typen.
Erik. schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:48:
-heel levensverhaal weggeknipt-
Ik heb al een mail gestuurd naar baatlefield en naar punkbuster dat ik het verhaal wat er achterzit wel eens wil horen want vindt dit maar niks.
-nog meer knip-
baatlefield gemailed? EA bedoel je? Daar hoef je iig niets van te verwachten, zo vriendelijk is EA niet :+ . Google is wat dat betreft een betere helpdesk ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Avalaxy op 13-10-2006 19:55 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij moet je ook maar eens de GoT-search gebruiken want voor zover bekend heb je ook nog eens het probleem dat bepaalde poorten bij jou thuis dicht staan voor de update van PunkBuster of het connecten van de games.

En daarbij staat je patch-volgorde ook niet genoemd; dat moet namelijk zijn/worden BF, BF:SF, laatste full patch. En daarna kan je ook nog proberen om PB te updaten via www.evenbalance.com

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Erik.
Hi,
ff zien,
Ik heb het bij battlefield, bij sf nog niet geprobeerd.
Mijn pukbuster is up to date.
ik heb patch 1.3 geinstalleerd en toen die van 1.3 to 1.4

Ik gebruik alles orgineel geen cd crack of iets dergelijks want ik heb gewoon de cd bij me.
de error die ik krijg is:
You have been kicked from punkbuster server ofzo iets en dat ik een ban heb en dat heb ik op elke server.

Ik heb ook nog wel eens topics gelezen over mensen die ook wel zo iets hadden en die zomaar ook andere bans hadden, maar punkbuster geeft nooit toe dat is juist het vervelende.

Kijk iedereen zegt dat hij of zei niet cheat of iets dergelijks maar goed ik vindt wel als punkbuster geen bewijs kan vinden dat ze het weg moeten halen.
Als die gast echt cheat pakken ze hem nog wel voor een 2de keer.

De poorten in mijn huis staan ook gewoon goed open.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:35
Wat zegt de winkel? Niet toevallig hergebruikt cdtje? :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Verwijderd

Punkbuster wel aangevinkt?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7041ec000011d46e3b653062c6845beb/full.jpg

Verwijderd

Even in de Battlefield /system /pbsetup . even de exe manual draaien, even battlefield toevoegen, en oko al je andere spellen.
Dan moet het goed komen.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Tikje naar SPV.
Erik. zou je a.u.b. een beetje willen letten op je spelling en interpunctie? :)

• Erik.
Hi,
Srry voor mijn spelling, zou alles ff na lezen.
Ik heb Battlefield gemailed en kreeg een mailtje terug met hun excuus en als ik een copy zou maken van de achterkant van het boekje en dat naar hun zou mailen zou ik een nieuwde cd key krijgen.
Dat vindt ik allemaal wel mooi MAAR ik be door punkbuster gebanned en niet door bf2 dus ik heb terug gemailed of mijn ban dan weg is anders heb ik er nog niks aan....

Ik denk dat iemand die cd key al eens heeft gebruikt en er misbruik van heeft gemaakt en dan net voor mij op het verkeerde moment terug gebracht want ik heb die ban hij niet:(

Nou weten jullie alvast dat als je een nette mail stuurt dat je altijd antwoord krijgt en je een nieuwe serial krijgt:D

Ik zal nog posten hoe het verder gaat zodat jullie weten hoe je het kan doen als je het in het vervolg zelf hebt...

Gr. Erik
Pagina: 1