Toon posts:

Externe HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een externe HD gekocht, omdat mijn interne kapot was. Via GetDataBack heb ik nog heel veel kunnen overzetten op mijn externe HD. Tijdens de reparatie heeft mijn broertje per ongeluk de externe HD laten vallen, waardoor deze niet meer funcitoneert.

Eerst heb ik de vriezertruuk geprobeerd. Deze lukte bij de eerste keer. Ik had niets om mijn files ergens op te slaan, dus ik ging er vanuit dat het bij de tweede keer ook wel lukt. Toen ik mijn interne HD terug heb gekregen, is het mij niet meer gelukt met de vriezertruuk. Je hoort wel dat toontje dat er een USB-apparaat wordt aangesloten, maar je ziet niet dat er nieuwe hardware is aangesloten en bij "Deze Computer" zie je 'm ook niet.

Kan iemand mij helpen bij mijn probleem?

*Externe HD is Trekstor Datastation Maxi XU 200GB

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand die enig antwoord weet?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je die hdd in de vriezer laten liggen tijdens het backuppen? Dat is namelijk redelijk cruciaal voor de werking van de hdd. Natuurlijk is het achteraf makkelijk praten, maar het is belangrijk zo snel mogelijk die hdd te backuppen, want het is altijd maar de vraag hoe lang het ding blijft werken.

Als het ding echtn iet meer herkend wordt (ook niet in computermanagement) dan denk ik dat je die hdd weg kunt smijten.

[ Voor 17% gewijzigd door TERW_DAN op 24-10-2006 21:52 ]