Toon posts:

Wat is de beste keuze?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wat is beter voor videobewerken, een MACBOOK of Windows laptop, zat zelf aan de ACER 5680 te denken. Wat is volgens jullie de beste keuze?

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01-2025
Dat ligt volledig aan de specs en je budget. Volgens mij is er qua prestatie geen verschil als je dezelfde specificaties hebt.

Verwijderd

Laat ons eerst maar eens zien wat je zelf al zoal heb uitgezocht en geef wat meer info. En je hoeft over hetzelfde onderwerp ook niet 2 topics te openen... |:(

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Als je dit in apl vraagt is de kans natuurlijk groot dat je vooral een macbook zal aangeraden worden ;)
Het hangt er ook vanaf natuurlijk hoe zware vorm van videobewerking je wil doen, is het om af en toe een familievideo'tje ofzo te bewerken, of gaat het eerder de professionele kant op? Zoja, zou ik eerder aan een macbookpro gaan denken...
Acer komt er bij mij sowieso niet in, kan ik je alleen maar afraden, zijn wel goed betaalbaar, maar hun kwaliteit is zo brak :(

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nog in beginfase maar wil er zeker wel wat verder mee gaan met video, mijn 1e keus is ook opde Mac gevallen totdat ik van de problemen las. Mijn budget ligt tussen de 1200-1500 euro. Verder stel ik niet zo veel eisen aan de notebook, heb ik mijn eigen pc voor. Maar wat maakt MAc nu beter in videobewerken t.o.v windows?

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:54:
. Maar wat maakt MAc nu beter in videobewerken t.o.v windows?
Ok, deze vraag zal ik nu eerlijk beantwoorden.

Het videoprogramma snapt alles wat je gemaakt hebt in je muziekprogramma's, en snapt alle foto's die je bewerkt hebt, en dvd progrmma snapt al je zelfgemaakte filmpjes / zelf geimporteerde filmpjes van videocamera, gsm of fotocamera.

Alles kan met elkaar praten, en dat maakt zo " oneindig".

Als je in Windows je videobestanden met het programma wat bij je camera kwam, heb je geen garantie dat je muziek dit snapt, of dat je photobewerkingsprogramma dit snapt , of dat je alle bestanden die je wilt delen, op je DVD kan zetten.

Het kan uiteindelijk wel, maar dan heb je alle creativiteit in het werkend maken van de programma's gestopt, in plaats van in je DVD.

En nu aanstaande woensdag naar de Apple winkel in Amsterdam, voor een demo van iMovie en iDvd!

:)

Verwijderd

Volgens mij ligt het (lag het, nu de intel in Apple niet vreemd meer is) aan de processorstructuur.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-02 17:00
Je vergelijkt Apples met P(C)eren en doet dat in een topicstart welke serieus nergens over gaat. Verdiep je eerst eens in de materie voordat je dit soort onmogelijk te beantwoorden vragen stelt.

En één topic is genoeg: Welke Notebook?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.