Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Halfords accu's

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-11 10:40
Ik ben op zoek naar een nieuw accu voor mijn MR2tje en na diverse adressen gebeld te hebben ligt de gemiddelde prijs rond de 80 euro...

nu keek ik bij de halfords en daar hadden ze een accu voor 50 euro. scheelt mij een hoop geld, maar zijn die accu's ook wat waard, enige wat ze moeten doen is zorgen dat mijn auto start, heb er geen dikke geluidsinstallatie in ofzo die veel stroom vreet.

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10 11:44

ikbenwouter

! w t R

Ik heb tot nu toe 2 keer een tweedehands accu voor 25 euro gekocht bij mijn garage (koop voor de zomer altijd een auto).

Die hebben het altijd prima uitgehouden dus misschien kan je naar zoiets kijken nog.

........................................................................................................................................................

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mijn Halfordsaccu (Suzuki Swift) doet het al weer een jaartje prima. Zit 5 jaar (of was het 3?) garantie op die dingen dus ik kan me niet voorstellen dat ze slecht zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

5 jaar garantie is erg netjes dan :)

maar daar ben je mooi klaarmee als je in hatschibatishibroek stil staat om 23:00 uur 's avonds :{

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• KeRsTmAnNeKe
anwb ;)

Op site staat trouwens 3 jaar garantie...

en 2e hands accu kan ook leuk zijn, maar wie weet hoe snel die weer 'op' zijn, liever iets dat gewoon enkele jaren meegaat

[ Voor 92% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 13-10-2006 18:15 ]

• BoutWout
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-09 10:56
Zit ook al 2 jaar een Halfords in mijn autotje, geen probleem tot nu toe

Red een boom, eet een bever

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11 23:01
Ik heb ook een Hallfords accu gehad in mijn vorige auto, ging na een jaar stuk en ik kreeg na het tonen van de aankoopbon direct een nieuwe mee, service mankeerde niets aan.

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

Verwijderd

heb dan origineel, maar net even naar de bon gekeken. 1999 is mn accu, doet t alweer 7 jaar.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

paQ schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:04:
5 jaar garantie is erg netjes dan :)

maar daar ben je mooi klaarmee als je in hatschibatishibroek stil staat om 23:00 uur 's avonds :{
heb mn Peug 309 regelmatig in m'n eentje aangedrukt, moet lukken ;)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• paQ
  • Nu online

paQ

d-super schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:17:
Ik heb ook een Hallfords accu gehad in mijn vorige auto, ging na een jaar stuk en ik kreeg na het tonen van de aankoopbon direct een nieuwe mee, service mankeerde niets aan.
maar dat is wat ik bedoel.
je zit eerst wel weer met een kapotte.
zie maar weer bij de halfords te komen etc

• KeRsTmAnNeKe
Staan hier 3 autos voor de deur, is geen probleem om ff op en neer te rijden met andere auto :p

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
paQ schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:41:
[...]

Tsja, dat kan met de beste merken gebeuren. Dit is 1 voorbeeld in dit topic van iemand bij wie hij snel kapot is gegaan, dat bewijst wmb niks.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• paQ
  • Nu online

paQ

nee precies.
maar het is wel iets waar je bij stil kan staan.
anders had dit topic er wellicht niet gekomen.

Het zal met de garantieafwikkeling allemaal best snor zitten, maar dat zegt niets over de kwaliteit en/of betrouwbaarheid van de batterij.

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11 23:01
paQ schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:41:
[...]

Accu werkte nog wel maar het indicatievenster was verkleurd en gaf aan dat de accu minder werd.
Heb dus een nieuwe gekregen en die werkt nog perfect, een "miskleun" kan je altijd overkomen.

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 15:48

Dentheman

Zie signature

buurman met een suzuki baleno zit nu op z'n 6e jaar met halfords accu, er moet wel een nieuwe in want vooral bij de wat koudere nachten begint 'ie te hakkelen :p

Zie ondertitel

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:29
Grrrrrene schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:38:
[...]

Tsja, dat kan met de beste merken gebeuren. Dit is 1 voorbeeld in dit topic van iemand bij wie hij snel kapot is gegaan, dat bewijst wmb niks.
Bij de autoshop waar ik destijds werkte verkochten we DETA batterijen, goede accu's voor een goede prijs. Kon je in principe altijd vanuit gaan dat die dingen goed waren, hadden echt weinig problemen met die dingen.
Hoe goed je accu's ook mogen zijn, er zal altijd wel een dood exemplaar ergens verschijnen. Sommige accu's presteren het zelfs om op 20% extra belasting boven wat er op het etiket staat gewoon door de belastingstest van de accutester heen te komen met 2 dode cellen, om vervolgens de volgende dag je auto alsnog gewoon weer te laten staan.
Pagina: 1