Ik weet niet waardoor het komt maar op de een op de andere dag maakt mijn cpu fan een herrie. Ik kon de computer ook niet opstarten in eerste instantie om dat de fan niet draaide.. dat deed ie ook amper. Ik alles schoon gemaakt er achter en heb nu Motherboard Monitor geinstalleerd. Hij draait nu 'redelijk' soms hoor je hem weer beetje herrie maken maar daarna weer goed.
CPU temp is nu 38 graden dus dat lijkt me wel kunnen.. maar hoe kan dat en wat moet ik goed in de gaten houden dat niet mijn cpu doorfikt. Hoe hem zeg maar te maken, want heb alles schoon gemaakt en hij bleef het doen, dus ik denk hij is beetje uit balans dus beetje anders 'geduwt' en nu deed ie het na een half uur dus wel redelijk.
CPU temp is nu 38 graden dus dat lijkt me wel kunnen.. maar hoe kan dat en wat moet ik goed in de gaten houden dat niet mijn cpu doorfikt. Hoe hem zeg maar te maken, want heb alles schoon gemaakt en hij bleef het doen, dus ik denk hij is beetje uit balans dus beetje anders 'geduwt' en nu deed ie het na een half uur dus wel redelijk.