ik heb ineens uit het niets een probleem gekregen met mijn nu iets meer dan 1 jaar oude Acer Aspire 3503. Het beeld begint ineens te flikkeren (zie foto). Ook als ik filmpjes bekijk zie ik kleine groene streepjes of rode vlekken door het filmpje heen. Ja, ik heb de nieuwste drivers van m'n videokaart. Maar volgens mij is het een hardwareprobleem. Als ik namelijk gewoon een ouderwetse tik op mijn laptop geef, dan wil die nog weleens weer overschakelen op goed beeld. Ook als ik de laptop hard op de ondergrond druk krijg ik goed beeld (heeft het dan iets te maken met hardware dat in een van de vakjes aan de onderkant van m'n laptop zit?). Maar als ik er dan weer mee ga schuiven dan begin het beeld weer te flikkeren. Ik neem aan dat er niet echt iets kapot is, omdat hij dus wel goed beeld kan weergeven. Maar wat is dan hetgene dat mijn beeld stoort? Heeft iemand dit ooit eens meegemaakt of weet iemand wat er precies mis is met mijn laptop?
Bij voorbaat hartelijk dank!
PS: Nee mijn laptop is niet gevallen of gestoten of i.d.
Foto van storend beeld:
Bij voorbaat hartelijk dank!
PS: Nee mijn laptop is niet gevallen of gestoten of i.d.
Foto van storend beeld:

[ Voor 0% gewijzigd door chrisgeerdink op 13-10-2006 17:27 . Reden: Waarom doet mijn foto het niet? Nou ja, zie de link voor de foto zou ik zeggen... ]