Ingewikkeld Account gedoetje...

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-01 16:50

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Topicstarter
Dag,

ik hoop dat het geregeld kan worden, want ik weet niet zeker of het allemaal goed gaat met de merge van de 17e.
Ik heb op GOT dit account: The Milkman. Deze wil ik graag behouden.
Verder heb ik op T.net het account: The Milkman, alleen wil ik deze niet meer gebruiken, en heb een nieuw account aangemaakt met de naam: Milkmannetje.
Dit omdat er vroeger dingen zijn gebeurt, die een ongewilt blijvend effect hebben op mijn status op T.net.
Ik dacht dat ik mijn account zelf wel kon opheffen, maar dat lukte dus niet.

Ook heb ik al een paar keer het merge formuliertje ingevult.
Ik geef toe dat ik een beetje aan het rommelen ben geweest, maar ik zou het op prijs stellen als jullie het voor mij kunnen fixen.

Ok, wat ik graag zou zien:

- Huidig account 'The Milkman' op T.net -> verwijderen.
- Huidig account 'Milkmannetje' -> hernoemen naar 'The Milkman'.

Als dat klaar is, die 2 mergen...

Alvast hartelijk dank, en alvast een biertje om af te koelen ;)

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Het is in principe niet de bedoeling meerdere accounts te hebben :) . Wel had je een nickchange aan kunnen vragen voor je oorspronkelijke account. Maar aangezien dit op de frontpage betrekking heeft verplaats ik je topic naar Frontpage Algemeen :) .

DM!

• The Milkman

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Topicstarter
JHS schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:08:
Het is in principe niet de bedoeling meerdere accounts te hebben :) . Wel had je een nickchange aan kunnen vragen voor je oorspronkelijke account. Maar aangezien dit op de frontpage betrekking heeft verplaats ik je topic naar Frontpage Algemeen :) .
Eigelijk wou ik dan een complete account reset, maar dat kon een tijdje geleden niet ofzo...

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
The Milkman schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:11:
[...]

Eigelijk wou ik dan een complete account reset, maar dat kon een tijdje geleden niet ofzo...
Dat gaat ook nu niet gebeuren. Wat mij betreft zetten we [Verwijderde gebruiker] op slot en ga jij gewoon gebruikmaken van [Verwijderde gebruiker]. Ik zie geen reden waarom dat niet zou kunnen eigenlijk.

Als je trouwens het negatieve karma van The Milkman bedoelt met 'die een ongewilt blijvend effect hebben op mijn status op T.net', dan is dat niet waar hoor. Plaats enkele goede reacties en je zit alweer op 0, wat je alle mogelijkheden op de FP teruggeeft.

Verwijderd

In ieder geval zet ik account welleweerd, waarmee je tot zelfs Juli dit jaar je eigen reacties omhoog hebt gemod op slot. Ook daarvan komt een aantekening bij je account; een getuigenis van recente goede bedoelingen is zoiets natuurlijk niet.

• The Milkman

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Topicstarter
Ik wil gewoon weer normaal reacties kunnen geven op de frontpage. Maar niemand ziet niveau 0 reacties, dus schiet dat niet echt op... Dat is de reden van dit alles. Graag bied ik mijn excuses daar voor aan.

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ga er maar vanuit dat Harm's oplossing zsm wordt uitgevoerd.

Als je reakties op niveau zijn en structureel te laag worden gemod, dan kan je uiteraard terecht in het Tweakers.net Moddereter Forum. Als jij normaal kritisch op jezelf en je posts bent, lopen daar genoeg moderators rond die je met een pluspuntje behulpzaam willen zijn.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:23

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

he bert.. waarom wordt mijn account gebruikt om jou omhoog te modden? kreeg er net allemaal mailtjes over? beetje vreemd.. had je me ook kunnen vragen.. nou je zult er vast wel een duidelijke verklaring voor hebben.. hoor hem wel een x.

mvg,

Janben Welleweerd

Bedankt alvast

Verwijderd

Één en ander is opgelost met Welleweerd, die helaas slachtoffer was geworden. Ik heb intussen account "Milkmannetje" op slot gezet.

Zoals gezegd kan je met enkele positieve reacties je account weer volledig functioneel maken. Ik wil hier graag aan toevoegen dat enige vorm van misbruik, al dan niet ten koste van andere gebruikers, een volgende keer niet onbestraft zal blijven. Het lijkt me dan ook raadzaam de verschillende FAQs en richtlijnen door te nemen alvorens van de verschillende Tweakers.net diensten gebruik te maken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.