Sony, nu kunnen jullie europa vergeten, de Xbox 360 zal hier zeker de populairste gaan worden. Klote japanners, ben nu echt pissed........net toen ik naar de PS3 neigde....
Hoewel het buitengewoon weinig subtiele woordkeuze is en dat het daarom op de terechte -1-plek staat......... is er niets mis met de reactie zelf. Is er iets waardoor men zich extra aangesproken zou moeten voelen of iets dergelijks?
In andere woordkeuze staat dat hier dus dat het verwerpelijk taalgebruik is maar volgens mij niet verboden. (helaas).
In andere woordkeuze staat dat hier dus dat het verwerpelijk taalgebruik is maar volgens mij niet verboden. (helaas).
Laten we het er op houden dat het grenst aan het ontoelaatbare (en in mijn optiek de grens overschrijdt). Vandaar "een tikkeltje te ver".... vraag is, waar leg je de grens? Ik kan me voorstellen dat bezoekers van Japanse afkomst hier niet van gecharmeerd zijn, en dan druk ik me wellicht nog wat mild uit.
Wanneer er had gestaan (excuses voor de keuze van het land van afkomst en het taalgebruik) "Kut Marokkanen" dan denk ik dat er in eens heel anders gereageerd zou worden. Just a thought....
Wanneer er had gestaan (excuses voor de keuze van het land van afkomst en het taalgebruik) "Kut Marokkanen" dan denk ik dat er in eens heel anders gereageerd zou worden. Just a thought....
Het is niet discriminerend dus "minder erg", imho. Ik roep ook wel eens "klote Mercedesrijder" maar dat is puur omdat een persoon in een Mercedes even een stomme aktie uithaalt; dat geldt dan toch niet meteen voor alle bezitters van een Mercedes?
*edit*
Kut-Japanners slaat waarschijnlijk op Sony; ik gok niet dat die hier de hele dag Tweakers zitten te lezen maar bezig zijn om een PS3 te produceren.
*edit*
Kut-Japanners slaat waarschijnlijk op Sony; ik gok niet dat die hier de hele dag Tweakers zitten te lezen maar bezig zijn om een PS3 te produceren.
[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 13-10-2006 17:16 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
"Niet discriminerend" is discutabel.
Maargoed,... als ik Japanner van afkomst was geweest dan had ik mij zeker aangesproken gevoeld. Vanuit die motivatie plaatste ik mijn post. Zie maar wat je er mee doet
Maargoed,... als ik Japanner van afkomst was geweest dan had ik mij zeker aangesproken gevoeld. Vanuit die motivatie plaatste ik mijn post. Zie maar wat je er mee doet
Ach die hele nieuwspost staat bijna vol met flames, trolls en sarcastische opmerkingen richting Sony. De opmerking richting de japanners valt dan niet eens meer op. (en ik lees zelfs op alleen +1 niveau).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Pagina: 1