Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Michiel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2023
Ik ben van plan een PDA te kopen. Maar ik heb geen ervaring met PDA's en er zijn er zo veel.
  • Windows Mobile ziet er wel ok uit. En belangrijker, ik heb uitgevonden dat die toch met Linux/KDE kan communiceren, via een KDE applicatie. Dat is wel belangrijk.
  • Ik wil graag GPS in de PDA.
  • Ik hoef eigenlijk geen telefoon, camera of zelfs hoofdtelefoon-plug. Maar het maakt natuurlijk niet uit als ze er toch op zitten.
Kan iemand mij adviseren?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Uit de FAQ: Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart
Dingen waar je rekening mee dient te houden:
  • Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
  • Noem eventueel ter zake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
  • Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
  • Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
  • Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!
Duidelijk is dat jouw openingspost niet helemaal aan de eisen van GoT voldoen. Het is hier geen helpdesk. We verwachten dan ook dat je voordat je hier komt zelf moeite doet, en op het forum duidelijk kenbaar maakt wat je zelf hebt gedaan, wat je wilt bereiken en wat je daarin tegenhoudt.

Topique kan wat mij betreft op slot..

Dit topic is gesloten.