Ik heb een benq-siemens S88 met een Hi 25 abonnement en wil graag een beetje leren internetten.
KPN zegt dit toestel niet te ondersteunen en dus kan ik de gevens niet laten smssen maar ik moet toch gewoon wat gegevens invullen denk ik.
Heb gegevens van radio 538 gebruikt en dat werkt maar dan moet ik inbellen. (CSD -NAP)
Op internet staat veel over m-info maar dat schijnt niet meer te bestaan, het is nu mobiele startsite.
wie heeft er voor mij gegevens want volgens mij kan ik toch ook GPRS gebruiken (GPRS-NAP) zonder daar een apart abonnement voor af te sluiten ?
in te vullen velden.
GPRS-NAP:
naam =
apn =
gebruikersnaam =
wachtwoord =
WAP instellingen:
naam =
startpagina =
IP adres =
port =
evt. CSD-NAP:
naam =
nummer =
gebruikersnaam =
wachtwoord =
lijntype =
baudrate =
auth-type =
KPN zegt dit toestel niet te ondersteunen en dus kan ik de gevens niet laten smssen maar ik moet toch gewoon wat gegevens invullen denk ik.
Heb gegevens van radio 538 gebruikt en dat werkt maar dan moet ik inbellen. (CSD -NAP)
Op internet staat veel over m-info maar dat schijnt niet meer te bestaan, het is nu mobiele startsite.
wie heeft er voor mij gegevens want volgens mij kan ik toch ook GPRS gebruiken (GPRS-NAP) zonder daar een apart abonnement voor af te sluiten ?
in te vullen velden.
GPRS-NAP:
naam =
apn =
gebruikersnaam =
wachtwoord =
WAP instellingen:
naam =
startpagina =
IP adres =
port =
evt. CSD-NAP: