Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

GPRS instellingen Hi voor benq- siemens S88

Pagina: 1
Acties:

• tukkers
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-05-2023
Ik heb een benq-siemens S88 met een Hi 25 abonnement en wil graag een beetje leren internetten.
KPN zegt dit toestel niet te ondersteunen en dus kan ik de gevens niet laten smssen maar ik moet toch gewoon wat gegevens invullen denk ik.
Heb gegevens van radio 538 gebruikt en dat werkt maar dan moet ik inbellen. (CSD -NAP)

Op internet staat veel over m-info maar dat schijnt niet meer te bestaan, het is nu mobiele startsite.

wie heeft er voor mij gegevens want volgens mij kan ik toch ook GPRS gebruiken (GPRS-NAP) zonder daar een apart abonnement voor af te sluiten ?

in te vullen velden.
GPRS-NAP:
naam =
apn =
gebruikersnaam =
wachtwoord =

WAP instellingen:
naam =
startpagina =
IP adres =
port =

evt. CSD-NAP:
naam =
nummer =
gebruikersnaam =
wachtwoord =
lijntype =
baudrate =
auth-type =

Verwijderd

tukkers schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:56:
Ik heb een benq-siemens S88 met een Hi 25 abonnement en wil graag een beetje leren internetten.
KPN zegt dit toestel niet te ondersteunen en dus kan ik de gevens niet laten smssen maar ik moet toch gewoon wat gegevens invullen denk ik.
Heb gegevens van radio 538 gebruikt en dat werkt maar dan moet ik inbellen. (CSD -NAP)

Op internet staat veel over m-info maar dat schijnt niet meer te bestaan, het is nu mobiele startsite.

wie heeft er voor mij gegevens want volgens mij kan ik toch ook GPRS gebruiken (GPRS-NAP) zonder daar een apart abonnement voor af te sluiten ?

in te vullen velden.
GPRS-NAP:
naam =
apn =
gebruikersnaam =
wachtwoord =

WAP instellingen:
naam =
startpagina =
IP adres =
port =

evt. CSD-NAP:
naam =
nummer =
gebruikersnaam =
wachtwoord =
lijntype =
baudrate =
auth-type =
zonder een apart abo zal misschien wel lukken maar kan behoorlijk in de papieren lopen: GPRS is niet gratis hoor, let daar mee op! Op kpn.com kun je allerlei instellingen voor allerlei siemens-toestellen vinden, probeer gewoon de s65 eens of zo, kan goed zijn dat het werkt.
Hierbij de link: http://www.kpn.com/kpn/show/id=1288440

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2006 15:15 ]

• tukkers
krijg alleen een sms met een pincode en dat de gegevens binnen enkele minuten verschijnen, ben een half uur verder en heb nog niets. 8)7

• tukkers
GPRS gegevens van KPN (het werkt) _/-\o_

invullen wat je nodig hebt. (letop ! zonder abbo is gprs duur.)

Profile Name Mobiele Startsite
Default Homepage http://mobileportal/
Gateway IP-address 10.10.100.20
Gateway Port, HTTP-port (preferred) 5080 (normaal), 5443 (secure) *
Gateway Port, in case of Wap-port 9201 (normaal), 9203 (secure) *
APN for Wap over GPRS portalmmm.nl
GPRS Connection When needed
Authentication PAP (or CHAP)
Session Mode permanent
Login type Automatic
User Name Geen user name
Password Geen password