software herinstalleren van oude schijf

Pagina: 1
Acties:

• Digidoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-07 09:47

Digidoo

Verpleegkundige i.o.

Topicstarter
Kortgeleden hield mijn oude hardeschijf ermee op. Geen probleem, even een nieuwe kopen en installeren. Inmiddels draait windows weer en gebruik ik de oude hardeschijf ook. Op deze oude hardeschijf staan nog een heleboel programma's, waaronder Outlook, Word, enz.

Deze zou ik het liefst herinstalleren vanaf de oude hardeschijf. Op het moment kan ik namelijk niet die software gebruiken vanaf die oude harde schijf. Het gaat mij er vooral om dat al mijn instellingen (van bijv.Outlook) weer opnieuw gebruikt kunnen worden.

Hebben jullie hier tips voor? Dank!

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Ik denk dat dat best moeilijk wordt, omdat die software ook allerlei registersleutels en misschien gedeelde .dll bestanden enz nodig heeft in die nieuwe windowsinstallatie om te kunnen functioneren.
Vooral outlook zit volgens mij helemaal ingebakken en verweven in een windowsinstallatie.

[ Voor 18% gewijzigd door KneppaH op 13-10-2006 15:01 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

• Digidoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-07 09:47

Digidoo

Verpleegkundige i.o.

Topicstarter
Wellicht dat ik kan proberen de harde schijf aan de praat te krijgen om het adresboek, alle berichten en de accountinstellingen van Outlook te exporteren. Dan kan ik die importeren bij een nieuwe installatie.