Beste GoTters,
Na enige tijd gedacht te hebben dat het de belgse verbinding wel zou zijn ben ik er nu uit dat mijn router verschillende problemen veroorzaakt. De problemen waar ik voornamelijk mee te kampen heb is dat ik op mijn computer (niet op mijn laptop) problemen heb bij het ingelogd zijn bij een FTP, dat bij een praatprogramma "ventrilo" er timeouts ontstaan, dat ik geen stabiele verbinding heb en dat ik de router niet de instellingen kan laten herinneren.
Dit is wat ik gepost heb op een ander forum en hieruit bleek dat het met mijn router te maken had (heb de kabel direct van de telenet verdeler in mijn computer gedaan). Na van alles geprobeerd te hebben kwam ik er nog niet uit. Ik heb er voor de rest geen kabels in hangen, alleen 3 computers draadloos.
Als iemand mij kan helpen, alvast bedankt.
Groeten
Na enige tijd gedacht te hebben dat het de belgse verbinding wel zou zijn ben ik er nu uit dat mijn router verschillende problemen veroorzaakt. De problemen waar ik voornamelijk mee te kampen heb is dat ik op mijn computer (niet op mijn laptop) problemen heb bij het ingelogd zijn bij een FTP, dat bij een praatprogramma "ventrilo" er timeouts ontstaan, dat ik geen stabiele verbinding heb en dat ik de router niet de instellingen kan laten herinneren.
Dit is wat ik gepost heb op een ander forum en hieruit bleek dat het met mijn router te maken had (heb de kabel direct van de telenet verdeler in mijn computer gedaan). Na van alles geprobeerd te hebben kwam ik er nog niet uit. Ik heb er voor de rest geen kabels in hangen, alleen 3 computers draadloos.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| Hi all, I hope someone can help me with this FTP problem. I can connect to the server but when it is connected and all there is no maps coming up. It does not work with internet explorer and not with filezilla (my ftp program). On my Laptop (same network) it does work. I put firewall off and I tried passive and active mode. I also tried several FTP adresses. Anyone know a solution? My computer has installed; Symantic Antivirus Ewido Windows Firewall It is a lan (asus router) ---->>> broadband (telenet) connection Status:Connecting to adressoftheftp.com ... Status:Connected with adressoftheftp.com. Waiting for welcome message... ]Response:220 ProFTPD 1.2.10rc3 Server (adressoftheftp.com torrent repository) [Server message] Command: USER username Response: 331 Password required for username Command: PASS ******** Response: 230 User username logged in. Command: SYST[/color] Response: 215 UNIX Type: L8 Command: FEAT Response: 211-Features: Response: MDTM Response: REST STREAM Response: SIZE Response: 211 End Status: Connected Status: Retrieving directory listing... Command: PWD Response: 257 "/" is current directory. Command: TYPE A Response: 200 Type set to A Command: PASV Response: 227 Entering Passive Mode (this,is,my,ip,yep,yep). Command: LIST Error: Transfer channel can't be opened. Reason: Een verbindingspoging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft geantwoord na een bepaalde tijd, of de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord. Error: Could not retrieve directory listing Command: REST 0 This is a free translation of the dutch text: An attempt of a connection to the FTP server has failed because the connected link did not answer correctly after a certain ammount of time, or the made connection has failed because the host did not answer. |
Als iemand mij kan helpen, alvast bedankt.
Groeten
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2006 15:01 ]