Toon posts:

Framerate Flight Sim X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist FS X gekocht, geinstalleerd, heb een goede computer (AMD Dual core 4800+) 2 gig intern, en een GT7600, 256MB video,

nu heb ik bij FS X alles op voluit gezet zo ong, frame rate op op Unlimited.. maar het is schrikwekkend slecht, het beeld hapert behoorlijk, en een framerate van 10-15fps is hier normaal, in FS 2004 haal ik 30-90fps...

Ik snap echt werkelijk niet, waarom dit zo is, op grafisch gebied vind ik FSX niks to niet veel verbeterd, vooral de meegeleverde vliegtuigen zijn om te huilen, grafisch zo enorm slecht..

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het probleem is denk ik hier je videokaart. Je CPU is prima en je RAM ook maar je videokaart is nogal matig.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 13-10-2006 14:16 ]

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

De systeemeisen lijken behoorlijk laag:[q=http://www.microsoft.com/games/flightsimulatorx/product_info.html]• 256MB ram
• 1.0GHz processor
• 32MB DirectX 9.0 compatible videokaartEchter is dit waarschijnlijk het minimum van het minimum. Zoals je bijvoorbeeld hier kan lezen, ervaren zelfs mensen met één van de beste videokaarten nog problemen. Oorzaak hiervan schijnt het water te zijn. Dus ik weet niet op welke settings je speelt, maar ik zou je aanraden om die wat lager te zetten. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
nu heb ik bij FS X alles op voluit gezet
Zoals _the_crow_ hier boven aangeeft is het wel een goed idee om dingen lager te zetten. Ik zou gewoon 1 iets zoals het water lager zetten en dan testen of het beter gaat. Gewoon dingen lager zetten tot dat het goed loopt.

Verwijderd

Topicstarter
Is toch belachelijk dat zo'n spel eigenlijk uitkomt met zulke grote bugs erin.