I denk niet dat mensen graag willen helpen als je zo schreeuwt. Probeer eens opnieuw te flashen met de CDA bestanden die ik gepost heb.
Verwijderd
Probeer het op te lossen door:magnetronnuen schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:24:
KAN IEMAND PLZ MIJ UITLEG GEVEN OVER
HET OPLOSSEN VAN DIE CONFIGURATION ERROR
IK BAAL ECHT:@:(
Je telefoon Main en Fs te flashen aan de hand van de te downloaden Mbn en Fbn bestanden,
vervolgens je telefoon customizen aan de hand van de te downloaden CDA (zie post hierboven van Woytek)
Zie post hierboven
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 21:26 ]
woytek, Super bedankt! ik ga het nu proberen op de manier waarop je het hebt uitgelegd! Ik hou jullie op de hoogte 
edit: ik zie nu dat in jou .zip bestandje de own_custpack map leeg is, dit klopt toch niet?
edit2: ik heb gewoon de inhoud van je mapje CDA102494_75_EUROPE_3 erin gezet, ik denk ook dat je het zo bedoelde.
Hij staat aan, ik ben benieuwd!
edit: ik zie nu dat in jou .zip bestandje de own_custpack map leeg is, dit klopt toch niet?
edit2: ik heb gewoon de inhoud van je mapje CDA102494_75_EUROPE_3 erin gezet, ik denk ook dat je het zo bedoelde.
Hij staat aan, ik ben benieuwd!
[ Voor 54% gewijzigd door Hartox op 17-01-2007 21:37 ]
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
Verwijderd
MagnetronNuen Laat even weten of het is gelukt, dus flashen met de main en fs die je o.a. van topsony kunt downloaden (maar ook via het bestandje van Woytek) en customizen met het bestandje wat Woytek ter beschikking heeft gesteld. (CDA 102494_75_EUROPE_3).SgtCaffran schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:25:
I denk niet dat mensen graag willen helpen als je zo schreeuwt. Probeer eens opnieuw te flashen met de CDA bestanden die ik gepost heb.
Verwijderd
Ben uiterst benieuwd und neugierigHartox schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:31:
woytek, Super bedankt! ik ga het nu proberen op de manier waarop je het hebt uitgelegd! Ik hou jullie op de hoogte
Verwijderd
sorry woytek ik schreeuwde nie maar capslock stond aan maar is goed ik zal het morgen proberen thnx voor je tip;)
vanaf 5 uur brute forcing, er komt maar geen einde aan...
You dream it, I live it.
Kan je misschien uitleggen hoe jij het hebt gedaan? Heb jij ook last van dat soms je telefoon in de filetrasfer mode springt tijdens het bruteforcen?Meddow schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:38:
vanaf 5 uur brute forcing, er komt maar geen einde aan...
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
Hallo allemaal,
eerste keer dat ik weer es wat post op GoT sinds een tijd en de eerste keer in dit forum.
Ook ik ben trotse bezitter van een w810i en ik volg al een tijdje met grote intresse het flash gebeuren.
Ik wilde net als woytek voorstellen om het op die manier te doen, maar tegen de tijd dat ik me account eindelijk weer kon gebruiken stond het er al
Niet echt boeiend maargoed.
Flashen ging prima hij is nu alleen nog bezig met brute forcen voor het customizen en dit is al lkkr 2 uur zonder problemen bezig
dus ik wacht ff lekker af.
Ik laat t weten als ie als eerste klaar is
anders heeft t toch niet zoveel zin meer om te melden dat t werkt
eerste keer dat ik weer es wat post op GoT sinds een tijd en de eerste keer in dit forum.
Ook ik ben trotse bezitter van een w810i en ik volg al een tijdje met grote intresse het flash gebeuren.
Ik wilde net als woytek voorstellen om het op die manier te doen, maar tegen de tijd dat ik me account eindelijk weer kon gebruiken stond het er al
Flashen ging prima hij is nu alleen nog bezig met brute forcen voor het customizen en dit is al lkkr 2 uur zonder problemen bezig
Ik laat t weten als ie als eerste klaar is
Verwijderd
We volgen met grote spanningYour Grandma schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:52:
Hallo allemaal,
Ik wilde net als woytek voorstellen om het op die manier te doen, maar tegen de tijd dat ik me account eindelijk weer kon gebruiken stond het er al![]()
Flashen ging prima hij is nu alleen nog bezig met brute forcen voor het customizen en dit is al lkkr 2 uur zonder problemen bezigdus ik wacht ff lekker af.
Ik laat t weten als ie als eerste klaar isanders heeft t toch niet zoveel zin meer om te melden dat t werkt
HALLOOOO
Het is mij gelukt!!!!!!!!
orange troep is eraf!!! nu even wat flash themes proberen
heb phone xs V2.01 Beta gebruikt
het duurde wel lang, logtekstbestand is 331 kb. Zit helaas geen tijdstip bij.
Heb vertrouwen, Configuration Errors zijn oplosbaar!
Het is mij gelukt!!!!!!!!
orange troep is eraf!!! nu even wat flash themes proberen
heb phone xs V2.01 Beta gebruikt
het duurde wel lang, logtekstbestand is 331 kb. Zit helaas geen tijdstip bij.
Heb vertrouwen, Configuration Errors zijn oplosbaar!
[ Voor 45% gewijzigd door Silverline op 17-01-2007 22:18 ]
als je het over de duivel hebt...Hartox schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:42:
[...]
Kan je misschien uitleggen hoe jij het hebt gedaan? Heb jij ook last van dat soms je telefoon in de filetrasfer mode springt tijdens het bruteforcen?
niks geen filetransfer fout gehad, maar nu wil die niet reconnecten
You dream it, I live it.
Oh jammer, maar je kan wel je telefoon opstarten?
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
ik had dat wel met phoneXS 2.10.Hartox schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:42:
[...]
Kan je misschien uitleggen hoe jij het hebt gedaan? Heb jij ook last van dat soms je telefoon in de filetrasfer mode springt tijdens het bruteforcen?
ging opstarten, en toen config error.
Vandaar dat ik een oudere versie gebruikte, V2.01b
[ Voor 5% gewijzigd door Silverline op 17-01-2007 22:20 ]
Maar werkt het dan nu bij jou Silverline?
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
jaaa, flash menu's :D:D:DHartox schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:24:
Maar werkt het dan nu bij jou Silverline?
wat ik heb gedaan:
phoneXS v2.01b met
W810_R4DB005_FS_EUROPE_3_RED49.fbn
W810_R4DB005_MAIN_GENERIC_HN_CID49.mbn
verder dit bestandje gevonden op se-nse in het sticky custompack topic:
W810i_CDA102494_43_EUROPE_3.zip
de map tpa uitpakken naar files_to_phone
vervolgens die drie aanvinken en veel geduld
[ Voor 6% gewijzigd door Silverline op 17-01-2007 23:37 . Reden: nu juiste map 'files_to_phone' dus ]
Die van mij is nog steeds bezig met phoneXS v2 en nog niet in filetransfer mode gesprongen.
Maar hoe heb jij dan gefinalised met die oude phoneXS daar dat dat customise gedoe toch niet in?
nvm
De W810i_CDA102494_43_EUROPE_3.zip zat toch al in dat paketje van woytek?
Maar hoe heb jij dan gefinalised met die oude phoneXS daar dat dat customise gedoe toch niet in?
nvm
[ Voor 19% gewijzigd door Your Grandma op 17-01-2007 22:30 ]
Verwijderd
lucky boy, ik ben blij dat het nu allemaal uitgevonden voor me gaat worden, ik heb hem net een uurtje binnen en ik ga toch wel erg binnekort flashen denk ikSilverline schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:27:
[...]
jaaa, flash menu's :D:D:D
wat ik heb gedaan:
phoneXS v2.01b met
de map tpa uitpakken naar files_to_upload
ja, gebruik dat pakketje van woytek, die bevat volgens mij ook de betere cam.drivers enzYour Grandma schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:27:
Die van mij is nog steeds bezig met phoneXS v2 en nog niet in filetransfer mode gesprongen.
nvm
oja:
*>*<<*<* :
R4DB005
prgCxC1250316_GENERIC_HN R4DB005
[...]
Aanpassing
CDA10245/6 R3A
cxc1250324 R4DB005
1E0W
EUROPE_3
hier stond eerst ORANGE_GEN 
oja: shuttersound is weg
(maar dat was al, maar dat zit ingebakken in de custompack)
verder nieuwe thumbnails met een f-teken, dit zijn flashlite bestanden, in de map Afbeeldingen
*>*<<*<* :
R4DB005
prgCxC1250316_GENERIC_HN R4DB005
[...]
Aanpassing
CDA10245/6 R3A
cxc1250324 R4DB005
1E0W
EUROPE_3
oja: shuttersound is weg
verder nieuwe thumbnails met een f-teken, dit zijn flashlite bestanden, in de map Afbeeldingen
[ Voor 15% gewijzigd door Silverline op 17-01-2007 22:41 ]
linkjes naaar topic met custpack
en phone xs 2.01b graag
en phone xs 2.01b graag
[ Voor 112% gewijzigd door Meddow op 18-01-2007 00:11 ]
You dream it, I live it.
Verwijderd
Je hebt dus aangevinkt:Silverline schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:27:
[...]
jaaa, flash menu's :D:D:D
wat ik heb gedaan:
phoneXS v2.01b met
de map tpa uitpakken naar files_to_upload
Flash Main Firmware
Flash File System
Customize File System
en je hebt die custom pack uitgepakt in files to upload.
Je hoeft nadat je het proces hebt doorlopen dan niet meer FSX te gebruiken?
klopt, als het goed is eindigt het log (na 300kb) metVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:02:
[...]
Je hebt dus aangevinkt:
Flash Main Firmware
Flash File System
Customize File System
en je hebt die custom pack uitgepakt in files to upload. ( dit moet files_to_phone zijn )
Je hoeft nadat je het proces hebt doorlopen dan niet meer FSX te gebruiken?
Binary answer is: 03-ff err=02
Upload file (cmd 03-0C) tpa/preset/system/settings/SPLASH.orig(png)
Done uploading
***** Shutdown (cmd 01-08)
Phone is shut down. Done.
FSX is zeg maar hetzelfde als FLASH, maar zonder FS en MAIN, alleen files_to_phone verwerken dus. lang wachten is trouwens wel een pain in the @ss
[ Voor 13% gewijzigd door Silverline op 17-01-2007 23:44 ]
Verwijderd
Ik had het geprobeerd met de Custom pack /75 ipv 43 en hierop kreeg ik tijdens het brute forcen steeds een error Failed to open...
met woyteks pack??Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:04:
Ik had het geprobeerd met de Custom pack /75 ipv 43 en hierop kreeg ik tijdens het brute forcen steeds een error Failed to open...
ik heb 43 gebruikt, die extracted naar files_to_phone... Heb echter geen camdriver update en sounddrivers...maar wel flash dus..
Verwijderd
Kan er een duidelijke tutorial geplaatst worden? Ben echt bang dat ik het weer verkeerd doe of dat de telefoon ineens aangaat naar file transfer enz...
@woytek:
hoe kom je aan de audio / cam drivers? gewoon van w800i ?
hoe kom je aan de audio / cam drivers? gewoon van w800i ?
Verwijderd
Ja je hebt hier namelijk twee customize bestandjes inzitten, je moet dus die 43 hebben, niet die eindigt op 75Silverline schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:07:
[...]
met woyteks pack??
ik heb 43 gebruikt, die extracted naar files_to_phone... Heb echter geen camdriver update en sounddrivers...maar wel flash dus..
Verwijderd
Silverline weet je hoe lang je nu ongeveer bezig bent geweest met het flashen en customizen?
Was dat inderdaad 5 lange uren of ging het ietsje sneller?
En om die Cam en Sound drivers erop te zetten zul je denk ik die mapjes bij Files to Upload moeten zetten en dan FSX gebruiken neem ik aan... ?
En om die Cam en Sound drivers erop te zetten zul je denk ik die mapjes bij Files to Upload moeten zetten en dan FSX gebruiken neem ik aan... ?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 23:14 ]
ik weet t niet precies, begon om 4 uur en kwam net terug van trainen en hij was klaar dus...Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:12:
Silverline weet je hoe lang je nu ongeveer bezig bent geweest met het flashen en customizen?
flashen duurt niet lang
customizen wel, dat is dat gedoe dat zich herhaalt..
ja, behoud wel de mapstructuur in files_to_phone(tpa en submappen enz)
FSX gebruiken, als je geen nieuwe unbranded firmware erop wilt hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Silverline op 17-01-2007 23:44 . Reden: files_to_phone is de JUISTE map ]
Verwijderd
Ok dan... en stel dat je hem nu door seus naar een update laat zoeken zal die straks de nieuwste versie installeren (mocht die er zijn)Silverline schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:16:
[...]
ik weet t niet precies, begon om 4 uur en kwam net terug van trainen en hij was klaar dus...
flashen duurt niet lang
customizen wel, dat is dat gedoe dat zich herhaalt..
ja, behoud wel de mapstructuur in files_to_upload (tpa en submappen enz)
FSX gebruiken, als je geen nieuwe unbranded firmware erop wilt hebben.
yup, daarom heb ik ook R4DB gedaan, voor de zekerheidVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:18:
[...]
Ok dan... en stel dat je hem nu door seus naar een update laat zoeken zal die straks de nieuwste versie installeren (mocht die er zijn)
wel één probleempje: ben m'n contacten kwijt. was zo stom om ze niet op m'n sim (of comp) te backuppen
trouwens, My Friends (of Mijn Vrienden) zit er ook op bij het SMS menu :D:D
[ Voor 8% gewijzigd door Silverline op 17-01-2007 23:20 ]
Verwijderd
Ik neem aan dat hij bij jou tussendoor geen foumelding gaf als "failed open" en vervolgens je telefoon in file transfer opstartte. Als ik hem vervolgens ontkoppel en C indruk, opnieuw aansluit gaat ie wel gewoon verder, maar nu zou ik constant erbij moeten blijven zitten??? Er staat in Phone-Xs als dit gebeurt ook "waiting to reconnect"Silverline schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:20:
[...]
yup, daarom heb ik ook R4DB gedaan, voor de zekerheid
wel één probleempje: ben m'n contacten kwijt. was zo stom om ze niet op m'n sim (of comp) te backuppen
trouwens, My Friends (of Mijn Vrienden) zit er ook op bij het SMS menu :D:D
Dit doet hij overigens zowel in 2.01beta als in 2.10 alpha 6... beetje apart
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 23:25 ]
Hmmm ok, behoorlijk wat verwarring, maar eindelijk goede berichten!
De audio/camera drivers heb ik van een forum waar iemand ook zo'n zelfde soort pakketje had gemaakt. Ik heb verder de flash files en thema's bijgezet en alles netjes gemaakt.
Een paar vraagjes:
Ik heb gelezen dat de CDA pack in "own_custpack" moest, maar hij moet dus in files to upload?
Doet de CDA met eindnummer 75 het echt niet? Volgens mij hoort hij gewoon te werken.
Werkt PhoneXS V2 helemaal niet? Of werkt de 2.01 beta gewoon beter?
Een paar antwoorden:
Alle bestanden in de map files_to_upload dienen met FSX te worden geupload. In het pakket dat ik samengevoegd hebt zitten flash bestanden, camera drivers en audio drivers. Als het goed is werken deze allemaal naar behoren, maar je kan ze ook niet gebruiken door ze te verwijderen uit de map files_to_upload.
In mij pack zitten twee CDA bestanden die ik voor europe3 gevonden heb, waarbij nmr 75 er beter uitziet, maar iemand zei dat die niet werkte. Je moet er een van deze twee kiezen en dan vanaf het mapje "tpa" kopiëren naar files_to_upload (volgens Silverline)
Silverline, hopenlijk kan jij wat duidelijkheid geven aan mensen die verdere vragen hebben.
De audio/camera drivers heb ik van een forum waar iemand ook zo'n zelfde soort pakketje had gemaakt. Ik heb verder de flash files en thema's bijgezet en alles netjes gemaakt.
Een paar vraagjes:
Ik heb gelezen dat de CDA pack in "own_custpack" moest, maar hij moet dus in files to upload?
Doet de CDA met eindnummer 75 het echt niet? Volgens mij hoort hij gewoon te werken.
Een paar antwoorden:
Alle bestanden in de map files_to_upload dienen met FSX te worden geupload. In het pakket dat ik samengevoegd hebt zitten flash bestanden, camera drivers en audio drivers. Als het goed is werken deze allemaal naar behoren, maar je kan ze ook niet gebruiken door ze te verwijderen uit de map files_to_upload.
In mij pack zitten twee CDA bestanden die ik voor europe3 gevonden heb, waarbij nmr 75 er beter uitziet, maar iemand zei dat die niet werkte. Je moet er een van deze twee kiezen en dan vanaf het mapje "tpa" kopiëren naar files_to_upload (volgens Silverline)
Silverline, hopenlijk kan jij wat duidelijkheid geven aan mensen die verdere vragen hebben.
Verwijderd
Ergens verder terug zegt silverline dat je dat mapje tpa in files to phone moet zetten, ....SgtCaffran schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:25:
Hmmm ok, behoorlijk wat verwarring, maar eindelijk goede berichten!
Een paar vraagjes:
Een paar antwoorden:
hey het werkt bij mij ook, binnen 2 uur alles klaar
nu nog paar flash menutjes erop, en klaar
btw. in het opstartscherm krijg je onder in beeld te staan modded by phone xs
You dream it, I live it.
ja klopt, cool he, denk ikMeddow schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:45:
hey het werkt bij mij ook, binnen 2 uur alles klaar
Verwijderd
Mwah, misschien iets minder als je hem terugbrengt naar de winkel ivm garantie...
Nou is in theorie de garantie natuurlijk al vervallen, maar nu weet je zeker dat het ook opvalt wat je hebt gedaan

dan moet je 'm gewoon kapot maken (= niet finalizen) en dan terugbrengenVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:47:
[...]
Mwah, misschien iets minder als je hem terugbrengt naar de winkel ivm garantie...
Nou is in theorie de garantie natuurlijk al vervallen, maar nu weet je zeker dat het ook opvalt wat je hebt gedaan
Verwijderd
Hehehe dat ken natuurlijk ookSilverline schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:50:
[...]
dan moet je 'm gewoon kapot maken (= niet finalizen) en dan terugbrengen
als ik mijn telefoon aan de oplader doe, aan zet en elke keer als het scherm van zwart aan gaat krijg ik heel even een wit scherm. Dit had ik voor het flashen ook, is dit standaard en kan dat eventueel uitgezet worden?
En gebruik je voor de flash-menus, geluid driver gewoon XS++?
You dream it, I live it.
is waarschijnlijk standaard...Meddow schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:59:
als ik mijn telefoon aan de oplader doe, aan zet en elke keer als het scherm van zwart aan gaat krijg ik heel even een wit scherm. Dit had ik voor het flashen ook, is dit standaard en kan dat eventueel uitgezet worden?
dat 2e weet ik nog niet, jah, wat betreft flash menu's:
volgens mij moet je de .swf bestanden straks ook ergens in tpa\settings.. zetten, en dan dus een theme .thm downloaden die dan deze swf's gebruikt. Standaard zitten er al een paar sexy flash-themes in.
Verder ben ik iets vreemds tegengekomen:
was aan het browsen door wat .swf'jes, toen opeens WSOD voor 8sec ofzo, en toen weer terug naar normaal scherm. Maar de menutaal is nu engels
Het is niet meer in te stellen in Settings-Language... T9 is nog wel Nederlands phew...
[ Voor 19% gewijzigd door Silverline op 18-01-2007 00:30 ]
YES!
ook ik heb eindelijk flash
Ik heb het op de volgende manier gedaan:
phoneXS v2
firmware uit de pack van woytek
in de map own_custpack het mapje tpa uit CDA102494_75_EUROPE_3 (ik had 75 ook op me mob staan)
en dan in phone XS v2 bij customise niet een bestaand cda gekozen maar dus own_custpack en flashen die hap
geen filetransfer mode problemen, in 1x pico bello
edit
Menu is gewoon nederlands en ik zie nergens met opstarten modded by phoneXS
Naja vind ik niet erg
Sla wel al je contacten ergens op voor t flashen want ik ben ze allemaal kwijt
edit2
ook geen geluid meer met foto maken
volume kan ik nu niet beoordelen, liggen een paar mensen te slapen
en fotokwaliteit ook niet, het is nu te donker, scheen het alleen bij daglicht beter te doen
wel raar dat bij sommige flash menu's je mob trilt als je door het menu scroled terwijl ik toch echt toetsgeluid op stil heb
ook ik heb eindelijk flash
phoneXS v2
in de map own_custpack het mapje tpa uit CDA102494_75_EUROPE_3 (ik had 75 ook op me mob staan)
en dan in phone XS v2 bij customise niet een bestaand cda gekozen maar dus own_custpack en flashen die hap
edit
Menu is gewoon nederlands en ik zie nergens met opstarten modded by phoneXS
Naja vind ik niet erg
Sla wel al je contacten ergens op voor t flashen want ik ben ze allemaal kwijt

edit2
ook geen geluid meer met foto maken
volume kan ik nu niet beoordelen, liggen een paar mensen te slapen
en fotokwaliteit ook niet, het is nu te donker, scheen het alleen bij daglicht beter te doen
wel raar dat bij sommige flash menu's je mob trilt als je door het menu scroled terwijl ik toch echt toetsgeluid op stil heb

[ Voor 42% gewijzigd door Your Grandma op 18-01-2007 01:00 ]
nice, ik ga ook ff opnieuw doen man...Your Grandma schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:44:
YES!
ook ik heb eindelijk flash![]()
phoneXS v2
edit: wauw, heb FSX gedaan met woytek's pack (geen wijzigingen, enkel FSX gedrukt
mp3 via buitenspeaker gaat HARD !! net als een samsung
foto's opslaan duurt een fractie langer maar schijnt stukken beter te zijn...
[ Voor 20% gewijzigd door Silverline op 18-01-2007 01:54 ]
In welk opzichtSilverline schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:50:
[...]
nice, ik ga ook ff opnieuw doen man...
edit: wauw, heb FSX gedaan met woytek's pack (geen wijzigingen, enkel FSX gedrukt, in een half uurtje done, cam/aud/swf drivers geupdate
mp3 via buitenspeaker gaat HARD !! net als een samsung
foto's opslaan duurt een fractie langer maar schijnt stukken beter te zijn...
hogere framerate video's, jpeg compressie etc zie esato...
GROOT nadeel van phoneXS:
als je teveel aan het kloten bent met FSX, overschrijf je misschien belangrijke bestanden, die je helaas niet kunt terughalen (met phoneXS kun je je huidige bestanden niet backuppen of iets dergelijks...) maar wel zo denk ik:
Met behulp van main2raw en sefstool4 kun je de FS bestanden 'uitpakken' naar een map met daarin de gehele structuur van je telefoon! inclusief originele camdriver0.dat bijvoorbeeld!!!
[ Voor 21% gewijzigd door Silverline op 18-01-2007 03:17 ]
Ik ben heel blij te horen dat in principe alles uit mijn pakket juist werkt! Let wel, ik heb de bestanden erin niet gemaakt. Ik ben alleen degene die alles bij elkaar heeft gezet waardoor het proces iets makkelijker is.
Nu is het eventueel nog wachten op PhoneXS++ voor de w810i, dan zijn we helemaal klaar denk ik zo.
Nu is het eventueel nog wachten op PhoneXS++ voor de w810i, dan zijn we helemaal klaar denk ik zo.
Verwijderd
Wat ik eerst kreeg met dat brute forcen was dat hij na een half uur reconnect en dat dan die SE software en windows melden van een nieuw apparaat waarna phone xs niet verder gaat....
Maar met dat flashen komt dat allemaal niet?
Het beste is alles uit te zetten wat het proces kan onderbreken. Zorg dus dat windows de telefoon niet herkent (weet niet precies waar je dit kan uitzetten). Zet alle sony ericsson programma's uit en schakel de automatische stroom bezuininging op alle usb hubs uit.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:13:
Wat ik eerst kreeg met dat brute forcen was dat hij na een half uur reconnect en dat dan die SE software en windows melden van een nieuw apparaat waarna phone xs niet verder gaat....
Wanneer windows de telefoon herkent word het proces in principe onderbroken.
Windows moet de telefoon herkennen, anders werkt het niet, je moet wel de goede+laatste usb flash drivers hebben, anders herkent windows hem niet als een SE USB FLASH deviceSgtCaffran schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:19:
[...]
Het beste is alles uit te zetten wat het proces kan onderbreken. Zorg dus dat windows de telefoon niet herkent (weet niet precies waar je dit kan uitzetten). Zet alle sony ericsson programma's uit en schakel de automatische stroom bezuininging op alle usb hubs uit.
Wanneer windows de telefoon herkent word het proces in principe onderbroken.
Okee. Mijn telefoon blijft in de transfer mode springen. Ik heb nu het flash proces afgesloten, de CDA in files_to_upload gezet samen met de andere shit en doe nu een FSX. Dit doe ik nu op een PC en niet op mn laptop. Ik begin er eerlijk gezegd wel een beetje zat van te worden. Ook ben ik er achter gekomen dat ik beter iets had kunnen backuppen, maarja eerst mn tel maar weer werkend zien te krijgen.
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
nieuwe camera driver: v 5.3SgtCaffran schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:15:
Ik heb een pakket gemaakt met vrijwel alle bestanden erin:
*knip*
Oa. nieuwe camera driver, audio driver en flash thema's. Ook de firmware en beide CDA packs zitten inbegrepen. Alles georganiseerd en wel
Deze heeft met nachtmodus minder ruis!!
audio driver:
Volume harder (belvolume, headset, speaker)!!
flash menu's:
Nu ondersteunt je w810i flash thema's!!
[ Voor 9% gewijzigd door Eggy op 21-01-2007 20:58 ]
heb je andere phoneXS-en geprobeerd?? v2.01beta? XS++?Hartox schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:55:
Okee. Mijn telefoon blijft in de transfer mode springen. Ik heb nu het flash proces afgesloten, de CDA in files_to_upload gezet samen met de andere shit en doe nu een FSX. Dit doe ik nu op een PC en niet op mn laptop. Ik begin er eerlijk gezegd wel een beetje zat van te worden. Ook ben ik er achter gekomen dat ik beter iets had kunnen backuppen, maarja eerst mn tel maar weer werkend zien te krijgen.
beta was hetzelfde steeds vloog ie in de transfer mode, en met XS++ werkte het ook niet lekker.
Ik doe het nu dus op een normale computer met een goed MOBO en een goede voeding. Ik hoop dat de USB op mn laptop het qua stroom gewoon niet trok. Dat lijkt me nog wel een logische redenatie.
Ik doe het nu dus op een normale computer met een goed MOBO en een goede voeding. Ik hoop dat de USB op mn laptop het qua stroom gewoon niet trok. Dat lijkt me nog wel een logische redenatie.
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
oh en misschien is je batterij leeg?!Hartox schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:04:
beta was hetzelfde steeds vloog ie in de transfer mode, en met XS++ werkte het ook niet lekker.
Nope, die heb ik vanacht helemaal weer opgeladen. (dat werkt gelukkig nog wel
) Maar hij is nu na de FSX aan het bruteforcen en ALS dat lukt moet ie het toch weer doen? Ik heb de MF en FS er namelijk al opstaan alleen heb ik dit bruteforce proces afgesloten.. Als ik nu dus na FXS ga bruteforce is dat toch ook meteen voor de firmware files?
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
ik doe het ook gewoon op m'n laptop, met 2.01b ging alles goed, ben nu voor de grap nog eens met het woytek pakket aan het proberen
ik heb trouwens ook nog nooit de software van SE op mijn laptop gebruikt, alleen usb driver geinstallerd. Heb nog nooit file-transfer probleem gehaad.
ik heb trouwens ook nog nooit de software van SE op mijn laptop gebruikt, alleen usb driver geinstallerd. Heb nog nooit file-transfer probleem gehaad.
[ Voor 37% gewijzigd door Meddow op 18-01-2007 11:41 ]
You dream it, I live it.
ja bruteforcen = toegang tot bestandssysteem verkrijgen..Hartox schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:10:
Nope, die heb ik vanacht helemaal weer opgeladen. (dat werkt gelukkig nog wel) Maar hij is nu na de FSX aan het bruteforcen en ALS dat lukt moet ie het toch weer doen? Ik heb de MF en FS er namelijk al opstaan alleen heb ik dit bruteforce proces afgesloten.. Als ik nu dus na FXS ga bruteforce is dat toch ook meteen voor de firmware files?
daarna gaat hij dus met FSX de tpa/ifs uploaden. Daarna moet het werken.
Alleen, voortaan niet bruteforce afbreken, want je krijgt niet voor niets een meldig 'this can damage your phone...'
heb al mooie thema's van lasyk: orbit, clubpulse en equalizer
ik wil ze eigenlijk allemaal een keertje testen..
edit:
mbv van main2raw en sefstool4 heb ik de FS geconverteerd naar bestand en mapstructuur!
nu kun je de opstart/afsluit schermpjes zien & het geluidje:
\TPA\PRESET\SYSTEM\SETTINGS\SHUTDOWN_IMAGE_SEMC
\TPA\PRESET\SYSTEM\SETTINGS\SPLASH
\TPA\PRESET\SYSTEM\SETTINGS\STARTUP_SOUND_SEMC.mp3
de clipart (extra's die je op foto's kunt plakken met photoDJ zoals bijv. varkensneus)
\TPA\PRESET\SYSTEM\multimedia\PE\CLIPART
de frames die je om een foto heen kunt zetten
\TPA\PRESET\SYSTEM\multimedia\PE\FRAMES
\TPA\PRESET\SYSTEM\multimedia\PE\FUNLAYER
dus deze kun je waarschijnlijk ook gewoon met phoneXS overschrijven mbv FSX
[ Voor 44% gewijzigd door Silverline op 18-01-2007 12:27 ]
Verwijderd
Voor de mensen waarbij de telefoon steeds in file transfer springt, Zo heb ik het opgelost:
In configuratiescherm naar je systeem en apparaatbeheer gaan.
Daar vervolgens bij al je usb-poorten bij eigenschappen, energiebeheer uitvinken
dat je computer de verbinding of stroom op dit apparaat mag uitschakelen.
Dit heeft bij mij geholpen en kreeg zowel in v2.01 beta als in 2.1 alpha 6 geen file transfer meer.
Succes !!!
Btw, nadat ik met 2.01beta had geflashed deed inderdaad alles het, echter kon ik mijn telefoonlanguage niet in dutch zetten en kreeg ik in het opstartscherm modded by phone xs te zien. ben hem nu opnieuw aan het flashen met 2.1 alpha 6 met custompack 75 ipv 43 misschien haalt dit het taal "probleem" weg.
In configuratiescherm naar je systeem en apparaatbeheer gaan.
Daar vervolgens bij al je usb-poorten bij eigenschappen, energiebeheer uitvinken
dat je computer de verbinding of stroom op dit apparaat mag uitschakelen.
Dit heeft bij mij geholpen en kreeg zowel in v2.01 beta als in 2.1 alpha 6 geen file transfer meer.
Succes !!!
Btw, nadat ik met 2.01beta had geflashed deed inderdaad alles het, echter kon ik mijn telefoonlanguage niet in dutch zetten en kreeg ik in het opstartscherm modded by phone xs te zien. ben hem nu opnieuw aan het flashen met 2.1 alpha 6 met custompack 75 ipv 43 misschien haalt dit het taal "probleem" weg.
Ok ik heb de USB poorten aangepast.. Ik heb de custompack 75 bij mn files_to_upload gezet die ik nu met FSX op mn tel probeer te krijgen. Dit alles met 2.1 alpha (?)
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
Verwijderd
Als je 2.1 alpha gebruikt moet je die custom pack in Own_custom zetten en niet bij files_to_upload, althans dat is me vertelt, ik weet dus niet of het via FSX lukt, (zou in theorie wel moeten, maar je weet het maar nooit)Hartox schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:23:
Ok ik heb de USB poorten aangepast.. Ik heb de custompack 75 bij mn files_to_upload gezet die ik nu met FSX op mn tel probeer te krijgen. Dit alles met 2.1 alpha (?)
heb net mijn w810i opnieuw succesvol geflashed. Nu met het woytek-pack.
10:52:50| Phone-XS GUI Build V2.10 Alpha Ready!
10:52:50| System Diagnostics check: OK!
10:52:57| Attempting to open the interface...
10:52:57| ++++++++++++++++++++++++++++++++++
10:52:57| Turn off phone
10:52:57| Hold C Button on phone and connect phone.
10:52:57| You have 30 seconds.
10:53:03| PORT STATUS: ACTIVE
13:03:01| Done uploading
13:03:01| ++ Sending shutdown command to phone...
13:03:01| ++ Customizing was SUCCESSFUL!
13:03:01| ++ Disconnecting phone...
13:03:01| ++ You may now unplug your phone.
13:03:01| ++ Flashing was successful
13:03:03| Disconnected... Unplug the phone
13:11:01| Shutting down...
Nu wil ik graag de flash themas erop zetten. Heeft iemand een link waar dit goed uitgelegd staat?
Nu wil ik graag de flash themas erop zetten. Heeft iemand een link waar dit goed uitgelegd staat?
[ Voor 6% gewijzigd door Meddow op 18-01-2007 13:52 ]
You dream it, I live it.
hier wat theme's!Meddow schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:22:
http://www.sendspace.com/file/s53ois
De flash themes staan toch in het woyteck pack? Je moet de files_to_upload map via FSX naar je tel sturen (dit gaat ook via bruteforce dacht ik). Vervolgens zet je de .thm bestanden in \flash-pack-by-woytek-v.11\Thema's op je memorystick en kun je ze kiezen.Meddow schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:22:
Zo heb ik het begrepen, het kan ook helemaal fout zijn.

òÓ - MHI SRK-35-ZSX
lol hier heb je flash themes http://www.sendspace.com/file/s53ois
ze gebruiken wel bepaalde .swf menu's, dus je moet ze al wel in je telefoon hebben staan
In \tpa\preset\system\desktop\flash\
In woytek's pack staan ze erin, dus je hebt ze waarschijnlijk. anders moet je FSX'en....
ze gebruiken wel bepaalde .swf menu's, dus je moet ze al wel in je telefoon hebben staan
In \tpa\preset\system\desktop\flash\
In woytek's pack staan ze erin, dus je hebt ze waarschijnlijk. anders moet je FSX'en....
De flash menu's staan al in mijn pakket. Het enige wat je hoeft te doen is beslissen of je de nieuwe drivers wilt (zo niet, dan gooi je al die bestanden weg uit files_to_upload) en FSX'en met PhoneXS. Hij zet namenlijk met FSX alle bestanden in de map 'files_to_upload' over naar je telefoon. Na de FSX hoef je alleen de bestanden uit de map thema's te kopieëren naar je telefoon met de gewone verkenner.
Wanneer mijn telefoon klaar is met flashen zal ik een tut maken, gezien veel mensen nog steeds probelemen hebben
Wanneer mijn telefoon klaar is met flashen zal ik een tut maken, gezien veel mensen nog steeds probelemen hebben

[ Voor 13% gewijzigd door SgtCaffran op 18-01-2007 14:05 ]
Verwijderd
woytek,
Als ik dit allemaal doe:
Instructies:
De twee bestanden in de map 'firmware' dienen geflashed te worden
met behulp van PhoneXS. Raadpleeg hiervoor een tutorial online.
In de map 'custpacks' vind je twee verschillende CDA packs.
Selecteer degene die jij wilt en kopieer hiervan de map 'tpa'
met inhoud naar de uitgepakte map 'own_custpack'. De CDA packs
hebben standaard flash enabled, alsmede de stille camera.
In de map 'files_to_upload' staan onder andere de camera drivers,
de audio drivers en de flash bestanden. Aan deze map hoeft in principe
niks veranderd te worden, tenzij je de camera en audio drivers niet
wilt. Deze bestanden dienen te worden geflashed met behulp van PhoneXS,
raadpleeg hiervoor een tutorial online.
En Sony Ericsson File transfer en alles mag gewoon op je computer staan?
En met phone xs V2 uit jouw pack dan moet het gewoon allemaal gaan werken?
Telefoon hangt nu aan de oplader dus moet nog ef wachten.
Als ik dit allemaal doe:
Instructies:
De twee bestanden in de map 'firmware' dienen geflashed te worden
met behulp van PhoneXS. Raadpleeg hiervoor een tutorial online.
In de map 'custpacks' vind je twee verschillende CDA packs.
Selecteer degene die jij wilt en kopieer hiervan de map 'tpa'
met inhoud naar de uitgepakte map 'own_custpack'. De CDA packs
hebben standaard flash enabled, alsmede de stille camera.
In de map 'files_to_upload' staan onder andere de camera drivers,
de audio drivers en de flash bestanden. Aan deze map hoeft in principe
niks veranderd te worden, tenzij je de camera en audio drivers niet
wilt. Deze bestanden dienen te worden geflashed met behulp van PhoneXS,
raadpleeg hiervoor een tutorial online.
En Sony Ericsson File transfer en alles mag gewoon op je computer staan?
En met phone xs V2 uit jouw pack dan moet het gewoon allemaal gaan werken?
Telefoon hangt nu aan de oplader dus moet nog ef wachten.
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 14:43 ]
Dat klopt allemaal.. Je kunt dan het beste de CDA 75 in je own_custpack stoppen. Daarnaast is het belangrijk om je USB instellingen aan te passen zoals Diving Disaster al zei.
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
Verwijderd
Ja 75 doe ik inderdaad ook. En usb energiebeheer heb ik uitgezet, wat de reden was dat SE file transfer aansprong en sync manager enzo?
Volgens mij ging de USB heel even uit en daarna weer aan. Daardoor wordt je tel aangesloten zonder dat de C is ingedrukt en springt ie in de file transfer. Dit probleem is als het goed is door die aanpassen in je apparaatbeheer opgelost.
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
In principe zou dan alles moeten werken, maar zorg voor de zekerheid dat er geen SE programma's draaien. Het zou voor problemen kunnen zorgen...Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:06:
Ja 75 doe ik inderdaad ook. En usb energiebeheer heb ik uitgezet, wat de reden was dat SE file transfer aansprong en sync manager enzo?
Verwijderd
Ze draaien niet maar staan er wel op. Zet ze wel uit als ze tevoorschijn komen bij het connecten. En welke Phone XS werkt het beste? Die V2 of 2.01beta?
Welke is het snelst en bij welke krijg je phone xs bij je opstart scherm?
Helaas kan ik je daarmee niet helpen, ik heb geen idee welke versie sneller is. Het verschilt ook heel veel per keer, soms duurt het 10 uur, soms 2 uur. Ik zou even aan de mensen die dat opstartbericht krijgen over PhoneXS vragen welke versie zij gebruiken (of even zoeken in dit forum of iemand dat al gezegd heeft).Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:18:
Ze draaien niet maar staan er wel op. Zet ze wel uit als ze tevoorschijn komen bij het connecten. En welke Phone XS werkt het beste? Die V2 of 2.01beta?
Bij mij thuis is hij ook al een tijdje bezig, bijna vierenhalf uur nu. Ik gebruik het bestand uit mijn eigen pakket, en tot nu toe geen problemen. Ik wacht af en zal ook zeker posten bij succes.
Verwijderd
Bij 2.01 beta krijg je dat phone xs in je opstart scherm bij 2.1 alpha niet meer.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:18:
In principe maakt het niet echt uit welke versie je gebruikt, al heb ik het idee dat
2.01beta iets stabieler is. Snelheid maakt naar mijn mening niets uit.
Fijn te horen dat het allemaal steeds beter lukt!
Ik heb vorige keer met FSX al die bestanden naar telefoon gezet, behalve custpack. Daarom waarschijnlijk geen flash+NL taal Nu deze beschikbaar zijn kan ik:
1. Alleen die custpack naar tel zenden, zodat ik mijn tel in het NL krijg?
2. En flash thema's door command line <enable-flash-desktop>true</enable-flash-desktop> zo te zetten? In die versie 43 staat dit op false!
3. Die custpack aanpassen zodat hij ook met orange werkt? Dit is de versie van vodaphone! (of maakt dat weer niet uit
)
Ik heb vorige keer met FSX al die bestanden naar telefoon gezet, behalve custpack. Daarom waarschijnlijk geen flash+NL taal Nu deze beschikbaar zijn kan ik:
2. En flash thema's door command line <enable-flash-desktop>true</enable-flash-desktop> zo te zetten? In die versie 43 staat dit op false!
3. Die custpack aanpassen zodat hij ook met orange werkt? Dit is de versie van vodaphone! (of maakt dat weer niet uit
[ Voor 4% gewijzigd door Pendulum op 18-01-2007 15:38 ]
Verwijderd
Die custpack 43 werkt ook met flash, dus dat true/false snap ik ook niet helemaal, denk dat het in de firmware zit. Die custpack 75 werkt ook met orange etc. Als je verder naar beneden scrollt in je xml bestandje zie je meerdere providers staanSpeed-Searcher schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:37:
Fijn te horen dat het allemaal steeds beter lukt!
3. Die custpack aanpassen zodat hij ook met orange werkt? Dit is de versie van vodaphone! (of maakt dat weer niet uit)
Verwijderd
Goed dat je het zegt inderdaad 
Dan ga ik beginnen met flashen. Jullie horen wel hoe het gaat!
.....Brute forcen
Dan ga ik beginnen met flashen. Jullie horen wel hoe het gaat!
.....Brute forcen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 15:52 ]
Ok nieuwe uitdaging 
Ik had Hier een filpmje gezien over snes games op je w810i
als je ook in die flashpack van Woytek kijkt en je kijkt in zo'n custpack zie je ook iest van gamehook staan.
Hoe krijgen we dit aan de gang?
Ik had Hier een filpmje gezien over snes games op je w810i
als je ook in die flashpack van Woytek kijkt en je kijkt in zo'n custpack zie je ook iest van gamehook staan.
Hoe krijgen we dit aan de gang?
Ik heb het topic even doorgelezen en de mogelijkheden van de flash even bekeken en daar had ik eigenlijk wel oren naar.
Alleen omdat iedereen hier met allerlei kreten en verschillende versies van verschillende programma's gooit, zie ik door de bomen het bos niet meer
.
Ik heb vorig jaar via het internet de w810i gekocht icm een Hi20 abo.
Ik neem aan dat deze foon dus branded is.
Als ik het goed begrijp moet ik deze dus eerst unbranden, maar met welke versie van phone-xs2 doe ik dat, of welke is aanbevolen?.
Als ik dan vervolgens gebruik wil maken van de verbeterde camera, geluids modus en natuurlijk de flashmenu's, wat moet ik dan verder doen?
Ik hoop dat iemand even de tij wil nemen om het een en ander duidelijk te maken
Alleen omdat iedereen hier met allerlei kreten en verschillende versies van verschillende programma's gooit, zie ik door de bomen het bos niet meer
Ik heb vorig jaar via het internet de w810i gekocht icm een Hi20 abo.
Ik neem aan dat deze foon dus branded is.
Als ik het goed begrijp moet ik deze dus eerst unbranden, maar met welke versie van phone-xs2 doe ik dat, of welke is aanbevolen?.
Als ik dan vervolgens gebruik wil maken van de verbeterde camera, geluids modus en natuurlijk de flashmenu's, wat moet ik dan verder doen?
Ik hoop dat iemand even de tij wil nemen om het een en ander duidelijk te maken
Download de flash pack van woytek.
En lees de readme file, als het goed is is deze duidelijk genoeg.
Gebruik gewoon de versie van phoneXS die daarbij zit.
Die werkte voor mij prima, de problemen die er waren was dat het customisen niet goed ging door een foute instelling in phoneXS of door energiebeheer van de usb poort.
Bijde versies doen het in princiepe maar ik zou gewoon de nieuwste pakken.
En lees de readme file, als het goed is is deze duidelijk genoeg.
Gebruik gewoon de versie van phoneXS die daarbij zit.
Die werkte voor mij prima, de problemen die er waren was dat het customisen niet goed ging door een foute instelling in phoneXS of door energiebeheer van de usb poort.
Bijde versies doen het in princiepe maar ik zou gewoon de nieuwste pakken.
Verwijderd
memory stick maakt niet veel uit toch??
Of kan ik die er nu onder het brute forcen nog eruit trekken?
Nee, volgens mij doet die die toch ook meteen erop?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 16:16 ]
Waarschijnlijk maakt het niet uit, maar voor de zekerheid...toch?Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:15:
memory stick maakt niet veel uit toch??
Verwijderd
beetje te laat nu 
Laat hem wel zitten
Maar drivers flasht die ook gewoon meteen mee ?
Laat hem wel zitten
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 16:19 ]
Nee, check mijn post hierboven.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:19:
beetje te laat nu
Laat hem wel zittenMaar drivers flasht die ook gewoon meteen mee ?
edit: je schijnt het wel te merken of de drivers het doen, zet hem alleen niet té hard, gaan de buren zeuren, hehe
edit2: en ja hoor, succesvol. Voor de duidelijkheid, ik heb dus alles uit mijn eigen pakket genomen, met CDA nummer 75.
[ Voor 35% gewijzigd door SgtCaffran op 18-01-2007 16:35 ]
had het nog niet eens gezien, maar de equalizer flash team werkt standaard al na het unbranden
nu maar even drivers voor audio en camera en ander flashmenus erop fsx'en
alhoewel, ik lees net het log bestand even door, en daar staat dat ze al gekopieerd zijn
ik lees nu nog verder en zie dat ook de swf bestanden al gekopieerd zijn...
nu dus alleen ff de thm bestanden bij de themas zetten
nu maar even drivers voor audio en camera en ander flashmenus erop fsx'en
alhoewel, ik lees net het log bestand even door, en daar staat dat ze al gekopieerd zijn
ik lees nu nog verder en zie dat ook de swf bestanden al gekopieerd zijn...
nu dus alleen ff de thm bestanden bij de themas zetten
[ Voor 42% gewijzigd door Meddow op 18-01-2007 16:28 ]
You dream it, I live it.
Verwijderd
positief want die neem ik ook allemaalSgtCaffran schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:23:
[...]
Nee, check mijn post hierboven.
edit: je schijnt het wel te merken of de drivers het doen, zet hem alleen niet té hard, gaan de buren zeuren, hehe
edit2: en ja hoor, succesvol. Voor de duidelijkheid, ik heb dus alles uit mijn eigen pakket genomen, met CDA nummer 75.![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 16:28 ]
2 uurpositief want die neem ik ook allemaalHoe lang duurde het ongeveer bij jouw?
You dream it, I live it.
http://www.file-upload.ne...825/phone-xs-log.txt.html
hier mijn log bestand, bijna 6 uur in totaal. Maar ik heb nog geen FSX gedaan.
hier mijn log bestand, bijna 6 uur in totaal. Maar ik heb nog geen FSX gedaan.
Dus je hebt je telefoon nu alleen geunbrand, waardoor je nu flashthemes hebt. Hierna moet je nog met FSX de audio en camera drivers erop zetten?
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
Verwijderd
en fsx is voor de camera en geluids drivers toch?
6 uur is weer wat minder
Zie het wel vanavond na de training of die al klaar is
6 uur is weer wat minder
Zie het wel vanavond na de training of die al klaar is
Ik heb een paar leuke thema's op me gsm, alleen in het menu als ik van icoon naar icoon "scroll" trilt me telefoon, behoorlijk erritand. Weet iemand een oplossing?
nee dit was bij mij niet nodig, als je het woytek pack gebruiktHartox schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:32:
Dus je hebt je telefoon nu alleen geunbrand, waardoor je nu flashthemes hebt. Hierna moet je nog met FSX de audio en camera drivers erop zetten?
als je alles laat staan (alleen de map tpa in own custom zetten) zet hij deze bestanden ook meteen over
[ Voor 13% gewijzigd door Meddow op 18-01-2007 16:34 ]
You dream it, I live it.
Wow, wacht eens even, ik heb eens gekeken en alle drivers en flash bestanden staan er al op!
Dit wist ik niet, blijkbaar als de map files_to_upload beschikbaar is doet hij dit automatisch met flashen.
Dit wist ik niet, blijkbaar als de map files_to_upload beschikbaar is doet hij dit automatisch met flashen.
Ok, dus ook bij het flashen neemt ie dus automatisch je files_to_upload mee. Dat was me nog niet helemaal duidelijk. Die van mij is vanaf 11 uur vanochtend al bezig, ik hoop dat ie zo klaar is.
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
same here, zelfs als je trille uit zet gebeurd het. Ik zal eens rondkijken of meer mensen hier last van hebben.darkdesign schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:32:
Ik heb een paar leuke thema's op me gsm, alleen in het menu als ik van icoon naar icoon "scroll" trilt me telefoon, behoorlijk erritand. Weet iemand een oplossing?
You dream it, I live it.
Jup klopt, en ik heb nog eens even gekeken, alles doet het. Flash menu's, m'n provider doet het. Geweldig!Hartox schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:36:
Ok, dus ook bij het flashen neemt ie dus automatisch je files_to_upload mee. Dat was me nog niet helemaal duidelijk. Die van mij is vanaf 11 uur vanochtend al bezig, ik hoop dat ie zo klaar is.
edit: alleen dat trillen is vervelend ja, geen instelling?
[ Voor 6% gewijzigd door SgtCaffran op 18-01-2007 16:41 ]
Verwijderd
dit blijft hij bij mij doenMeddow schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:22:
16:57:45| Waiting for the phone to disconnect
16:57:45| Waiting for the phone to reconnect
16:57:48| DBID: 8040 (db2010 Marita compact)
16:57:48| proto: 3.1
16:57:48| ***** sending PRODUCTION_ID_LOADER
16:57:48| sending loaders\db2010_cid00_prodid_p3k.bin
16:57:48| QH00 Header
16:57:48| Wait for EsB
16:57:48| Wait for EhM
16:57:48| QA00 Prologue 6532 bytes
16:57:48| Wait for EaTEbS
16:57:48| QD00 Payload 35540 bytes
16:57:48| Wait for EdQ
16:57:48| This is a PRODUCTION_ID loader
16:57:48| +++ sending CS_LOADER...
16:57:48| binary sending loaders\db2010_cid49red_cs_r5a.bin
16:57:48| Header
16:57:48| Prologue 6520 bytes
16:57:48| Payload 478225 bytes
16:57:51| This is a CS loader
16:57:51| ***** Loader activation (cmd 01-09)
16:57:51| ***** GDFS activation (cmd 04-05)
16:58:24| ***** Read GDFS (cmd 04-01) variable 02-0c8f: phone model (e.g. K750i)
16:58:24| Binary answer is: 04-ff
16:58:24| This loader is LOCKED (errorcode=30)
16:58:24| ***** Auth startup (cmd 05-50)
16:58:24| ***** AuthA (cmd 05-42) hacking
16:58:39| 1000...
16:58:53| 2000...
16:59:08| 3000...
16:59:22| 4000...
16:59:25| ...4201
16:59:25| Matches: 0:0003928, 1:000270, 2:0003, 3:0
16:59:25| Totals : 0:0007855, 1:000543, 2:0004, 3:0
16:59:25| Theory : 0:0007876, 1:000523, 2:0002, 3:0
16:59:25| ***** Reset (cmd 01-0C)
En dan het hele verhaal nog een keer
Wat doe ik fout ?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 17:21 ]
Let op:
Het bespreken van flash- & unlock-tools is NIET toegestaan in dit topic! Zie hiervoor ook de policy van GSM met betrekking tot flashen en unlocken:
[GSM] Policy
Berichten welke in strijd zijn met deze policy zullen van nu af aan dan ook worden verwijderd.
Het bespreken van flash- & unlock-tools is NIET toegestaan in dit topic! Zie hiervoor ook de policy van GSM met betrekking tot flashen en unlocken:
[GSM] Policy
Berichten welke in strijd zijn met deze policy zullen van nu af aan dan ook worden verwijderd.